וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזאת מאפשרת לקרוא ההודעות שנמחקו בווטסאפ

19.11.2017 / 8:28

אחד הפיצ'רים החשובים ביותר שנוספו לאפליקציית המסרים הפופולרית לאחרונה הוא מחיקת הודעה לאחר שהגיעה ליעדה, אבל זה לא מונע ממי שיש לו את האפליקציה הזו לקרוא את כל המסרים

ווטסאפ. ShutterStock
נחמד שאפשר למחוק הודעות, אבל נחמד יותר שאפשר לקרוא אותן אחרי זה./ShutterStock

ווטסאפ הוסיפה בחודשים האחרונים כמה פיצ'רים משמעותיים, והחשוב ביותר בהם זו האפשרות למחוק הודעות שכבר הגיעו ליעד ונקראו, גם בהתכתבות פרטים וגם בקבוצה. עם זאת. הפיצ'ר מציב כמה תנאים כמו חלון זמן של שבע דקות בלבד למחיקת הודעה אבל הפיצ'ר התגלה כיחסית יעיל. כלומר, אם אין לכם בעיה להסביר אחר כך מה מחקתם.

כעת מתברר כי ההודעות שנמחקות עדיין שמורות בכל מכשיר אנדרואיד ביומן הפעילות, וניתן לגשת לתיעוד הזה בקלות באמצעות אפליקציה ייעודית. לאפליקציה הזו קוראים Notification History והיא זמינה להורדה בחינם מחנות Google Play. היא אמנם לא מיועדת ספציפית לקריאת ההודעות שנמחקו, אך בין היתר היא מאפשרת לבצע את זה.

על מנת לקרוא את ההודעות שנמחקו, התקינו את האפליקציה ובניווט: Widgets > Activities > Settings > Notification log. שם תוכלו לצפות בכל ההודעות לצד תאריך והשעה שבהן נשלחו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי שההודעה נמחקה, אפשר עדיין לקרוא אותה באפליקציה שמתעדת את כל המידע שהגיע למכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

המידע המתועד כולל את הטקסט אך לא ניתן לצפות בתמונות ובסרטוני וידאו שנמחקו. כמו כן, יש לקחת בחשבון שהאפליקציה מאפסת את עצמה בכל אתחול של המכשיר, כך שאם במקרה הפעלתם מחדש את הסמארטפון, לא תוכלו לקרוא הודעות שנמחקו.

עקב מגבלות שאפל מטילה על מפתחים במערכת ההפעלה שלה לניידים, iOS, לאפליקציות צד שלישי אין גישה לנבכי מערכת ההפעלה, והאפשרות הזו זמינה רק למשתמשי אנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה אוגרת מידע רב, לא רק מווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully