וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ככה ייראו 3 האייפונים הבאים שאפל תשיק?

19.11.2017 / 8:54

העיצוב החדשני של אייפון X מסמן את מגמת העיצוב שנראה כנראה בכל האייפונים הבאים של אפל. לפי השמועות, אפל תשיק שלושה דגמים, שהגדול בהם מגיע עם מסך 6.5 אינץ' מקצה לקצה

אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X - הדור הראשון של המכשירים שעוד יבואו./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

למרות שטרם הסתיים סבב ההשקה של מכשיר הדגל העדכני ביותר של אפל, אייפון X, בכל המדינות בהן הוא צפוי להימכר רשמית, אך כבר עתה דולפים רמזים כיצד אמורים להיראות מכשירי הדגל החדשים של אפל בשנה הבאה.

אין כמובן אישור רשמי לכך וסביר שככל שהזמן יעבור התמונה תמשיך להתבהר, אולם כפי הנראה תשיק החברה שלושה מכשירי דגל בעלי קווי מתאר זהים לזה של אייפון X, תוך ויתור על כפתור הבית לטובת תצוגה מקצה לקצה בכל המכשירים.

לפי הדיווחים והתחזיות, צפויה החברה להשיק שלושה מכשירים דומים לאייפון X, אך הם יהיו בגדלים שונים. הדגם הראשון - דגם הפרימיום - יציע מסך מסוג OLED בגודל 6.5 אינץ' וצפיפות של 500 פיקסלים לאינץ', דגם הביניים יהיה זהה לדגם הנוכחי (5.8 אינץ') עם מסך מסוג OLED וצפיפות של 458 פיקסלים לאינץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי השמועות, ככה ייראו האייפונים הבאים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד דגמי הפרימיום, צפויה להשיק החברה דגם נוסף בשנה הבאה, שלפי הדיווחים יציע גם הוא תצוגה מקצה לקצה אך יצויד במסך מסוג IPS הקיים במכשירי אייפון 8 ומציע רזולוציה נחותה יחסית של 330 פיקסלים לאינץ'. גודל המסך יעמוד כנראה על 6.1 אינץ'.

למרות שאין עדיין רמז מאפל לגבי מחירם של שלושת המכשירים, צופים האנליסטים כי הדגם בעל המסך בגודל 6.1 אינץ' יהיה דגם הכניסה, עם תג מחיר של 649-749 דולרים, פחות ממחירם של מכשירי אייפון 7 ו-7 פלוס והרבה פחות ממחיר הדגם הזול ביותר של אייפון X, העומד על 999 דולרים.

לישראל יגיע אייפון X רק השבוע, בלילה שבין רביעי לחמישי. אייפון X עם 64 גיגה לאחסון יעלה כ-4,899 שקלים והדגם עם 256 גיגה לאחסון יעלה כ-5,599 שקלים. המחיר ישתנה מעט בין הרשתות השונות אך צפוי להיות דומה, בהפרש של כמה עשרות שקלים לכל כיוון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully