וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו חושפת את הצד האפל של התעשייה: זה הסקס הכי גרוע

24.11.2017 / 0:04

מדיסון מיסינה האוסטרלית, שהשתתפה בלמעלה מ-200 סרטים למבוגרים, סיפרה: "הסקס הכי גרוע שהיה לי התרחש על הסט, אין שום דבר סקסי בפורנו. זה נהיה די מבולגן, וכואב"

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

מדיסון מיסינה השתתפה בלמעלה מ-200 סרטים למבוגרים מאז 2012. בשנה אחת, האוסטרלית צילמה לא פחות מ-55 סצנות סקס ונבחרה ל"שחקנית הפורנו של השנה" שלוש פעמים, מה שאומר שהיא מומחית בכל הנוגע לעולם הפורנו, ויש לה כמה דברים מאוד מעניינים להגיד עליו.

עוד בנושא:

האם טכנולוגיית זיהוי פנים תהרוג בקרוב את הפורנו באינטרנט?
סרטון הפורנו הראשון משנת 1915 מוכיח שהעלילה לא השתפרה מאז

"אין שום דבר סקסי בפורנו", היא סיפרה בראיון שהעניקה לתקשורת האוסטרלית. "אין שם שום דבר שקשור למה שעושה סקס לטוב. יש די הרבה דו-שיח לפני שמתחילים לצלם, כדי שזה יהיה טוב למצלמה. זה נהיה די מבולגן, וכואב. הסקס הכי גרוע שהיה לי בחיי התרחש על סט של סרט".

מסינה, שבשנה שעברה יצאה מהארון וחשפה את היותה לסבית, עובדת בתעשיית המין כבר 18 שנה, לאחר שלדבריה ידעה כבר מגיל צעיר שזה מה שהיא רוצה לעשות בחיים. בין היתר היא עבדה כמאסג'יסטית ונערת ליווי, ולפני חמש שנים החלה להופיע גם בסרטים. "בדרך כלל הסקס הוא לא בזוויות נורמליות", אמרה. "הרבה פעמים הגברים פוגעים ברחם שלך או בשחלות, וזה כואב מאוד. לעתים ציסטה שחלית יכולה להתפוצץ".

לטענתה, הבמאי בדרך כלל לא מפסיק סצנות, אלא אם הגבר לא עומד בקצב, תרתי משמע. "הפעם היחידה שהבמאי יעשה קאט היא אם הגבר מאבד את הזקפה שלו, וזה קורה כל הזמן. כל הגברים שבמקצוע הזה משתמשים בוויאגרה".

וזה לא פשוט, כפי שהבנתם, למצוא בן זאו בת וג כשאת עובדת במקצוע שכזה: "גברים שיצאתי איתם רבעבר ראו בי פרס, כי אני כוכבת סרטי פורנו. לעתים הם נמשכים לקריירה שלי, וזה מאוד בעייתי. הם אוהבים להופיע למסיבות עם כוכבת פורנו". למרות כל זה, היא מסיימת את הראיון ל-news.com.au במסר אופטימי ואומרת שהיא "אוהבת את התעשיה, אני ברת מזל שיש לי את החיים המדהימים הללו עם החוויות המשוגעות הללו. זה מרגש".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully