וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד הנעלמה: המדריך השלם להסתרת פורנו בסמארטפון

23.11.2017 / 9:11

אנחנו יודעים, איכס; אתם לא גולשים וגולשות בפורנו, אלה מאות מיליוני אנשים אחרים בעולם שהופכים את האתרים עם תוכן למבוגרים לפופולריים כל כך. אבל בכל זאת, כדאי לכם להכיר את הטיפים האלה

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

(בסרטון: בלי עירום - האם זו סצנת הפורנו הגרועה בעולם?)

יש הרבה מגבלות חברתיות על גלישה באתרים פורנוגרפיים או כאלה המציגים תוכן למבוגרים אבל אין ספק שזה אחד הכוחות המובילים באינטרנט. נתוני הגלישה מעידים שאמנם רובנו לא מדברים על זה אבל מעטים הגולשים שכלל לא מציצים אפילו באתרי פורנו.

הפער הזה בין הרגלי הצריכה לנורמות החברתיות גורם לרבים לחפש פתרונות לצרוך בצורה חשאית את התוכן מהסוג הזה. קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור בסוד את ההעדפות שלכם.

קודם כל הפרדת דפדפנים - איפון או אייפד המריץ מערכת הפעלה iOS מסונכרן ל-iCloud שלכם, וניתן להמשיך את הגלישה גם במחשב, או במילים אחרות - גלישה בדפדפן הקבוע משאירה עקבות רבים מדי. גם אצל משתמשי אנדרואיד היסטוריית הגלישה נשמרת וניתנת לגישה מכל מחשב המחובר לחשבון גוגל (גם ג'ימייל) ולכן מומלץ לא להשתמש בדפדפן כרום. דפדפן Opera יכול להיות בחירה מוצלחת במובייל ופיירפוקס במחשב. אם יש לכם מגירת אפליקציות בממשק הסמארטפון, השאירו את הדפדפן הפרטי שלכם שם ואל תוציאו קיצור דרך למסכי הבית.

סמארטפון בלילה. ShutterStock
למשתמשי אנדרואיד יש יותר אפשרויות להסוות את התוכן השובב./ShutterStock

מומלץ לגלוש בחלון מוסתר (טאבים > ריבוע עם מספר הטאבים > Private > לחצו על הפלוס בתחתית). היסטוריית הגלישה לא תישמר כלל ואם בכל זאת אתם מתעקשים לגלוש בדפדפן הקבוע, עברו לחלון נסתר גם שם. בסוף היכנסו חזרה לתפריט הטאבים וסגרו את הטאב של האתר האחרון שגלשתם אליו כדי לטשטש עקבות לחלוטין.

אם גלשתם בצורה לא פרטית, באייפון גשו להגדרות > ספארי ולחצו על "נקה היסטוריה ומידע על אתרים" וכל ההיסטוריה שלכם בדפדפן תמחק. בדפדפן כרום באנדרואיד פתחו את הדפדפן > שלוש הנקודות בצד ימין או שמאל (תלוי בשפת הממשק שלכם) > הגדרות > פרטיות > נקה נתוני גלישה > סמנו את הכול כדי לוודא שאתם לא מפספסים דבר ולאחר מכן לחצו על הטקסט באדום "נקה נתוני גלישה".

אם בחרתם לאחסן את התכנים בסמארטפון שלכם, שימו לב שכיום הכול כמעט מגובה בענן. אם אתם באנדרואיד, יתכן והפעלתם את הגיבוי האוטומטי של גוגל דרייב ובאייפון שוב ה-iCloud הארור שעוקב אחרי כל צעד שלכם. מומלץ לשמור את כל התכנים תחת אפליקציה להסתרת קבצים כמו Keep Safe המומלצת במיוחד (אנדרואיד, אייפון). באמצעותה תוכלו להעתיק את כל מה שבגלריה שלכם ישירות אליה ולמחוק את התכנים מהגלריה. האפליקציה מאפשרת גם לגבות תכנים בענן ובמקרה של התכנים האלו אנחנו ממליצים שלא לעלות שום דבר לענן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכבת הגנה סודית נוספת בתוך הסמארטפון. אפליקציית AppLock./מערכת וואלה!, צילום מסך

במכשירי האנדרואיד המצב קצת יותר טוב הודות למערכת ההפעלה הפתוחה. ניתן להוריד אפליקציות אמצעותן תוכלו להסתיר אפליקציות אחרות ואז אין בעיה להתקין את האפליקציות הרשמיות של חלק מאתרי הפורנו הפופולריים ולהסוות את האייקון כאפליקציה תמימה.

האפליקציה AppLock היא אחת המומלצות והפופולריות בקרב משתמשי אנדרואיד, באמצעותה תוכלו להסתיר אפליקציות שלמות, להעלים תכנים מהגלריה ועוד. אם אתם מעוניינים להצפין סרטונים ותמונות, האפליקציה Video Locker תתאים לכם יותר; באמצעותה תוכלו להצפין תמונות וסרטונים בקידוד של 128 ביט, מה שאומר שגם אם מישהו יגנוב לכם את הסמארטפון או את כרטיס הזיכרון, ויעתיק את התכנים, הוא עדיין לא יצליח לפענח אותם. בהפעלה הראשונית של שתי האפליקציות, תתבקשו להגדיר סיסמה בת ארבע ספרות ורק באמצעותה תוכלו לפתוח את האפליקציות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully