וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ישראלים עמדו בתור באמצע הלילה לאייפון X החדש

23.11.2017 / 10:23

משעות הצהריים החלו מעריצי אפל לתפוס מקום בתור וכשעתיים לפני ההשקה כבר מילאו שתי קומות בדיזנגוף סנטר. הם הגיעו מכל רחבי הארץ כדי לרכוש את אייפון העשור ולא ויתרו גם לנוכח המחיר הגבוה והשעה המאוחרת

צלמים זמניים מורשים

כשבועיים לאחר שהחל להימכר בחנויות מסביב לעולם, אייפון X הנחשק של אפל הגיע הלילה לישראל בייבוא רשמי. מכירת האייפון היקר ביותר של אפל החלה בדיוק בחצות, ולוותה בכמה אירועי לילה לבן, הגדול בהם התקיים בדיזנגוף סנטר בתל-אביב על ידי iDigital, אליו הגיעו מאות אנשים.

משעות הצהריים החלו מעריצי אפל לתפוס מקום בתור וכשעתיים לפני ההשקה כבר מילאו שתי קומות בדיזנגוף סנטר. הם הגיעו מכל רחבי הארץ כדי לרכוש את אייפון העשור ולא ויתרו גם לנוכח המחיר הגבוה והשעה המאוחרת. רבים מהרוכשים הביעו חשש שהמלאי ייגמר עד הבוקר ולכן היה להם חשוב לרכוש אותו במהלך הלילה.

למרות ש-iDigital אינה אפל סטור, הרשת מקפידה לשמור על אווירה של אפל ועובדיה ספרו לאחור לפני ההשקה ואז עודדו את הרוכשים להיכנס לחנות באופן אישי. בין הרוכשים היו ילדים, מבוגרים והורים שבאו באמצע הלילה לרכוש מכשיר לילדים שלהם. לדברי הרשת, יותר מאלף אנשים השתתפו במשחק "תפוס את ה-X" שהתקיים באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה, כדי לזכות במכשיר במתנה. הזוכה המאושר בכלל הגיע ללוות חבר, שרכש את המכשיר.

בדיזנגוף סנטר התקיימו, במקביל לאירוע של iDigital, עוד שני אירועי מכירות של פלאפון ופרטנר, שם התור היה קצר במיוחד. ניסינו להבין למה אנשים בחרו דווקא באירוע של iDigital ולא לרדת קומה ולרכוש אייפון ללא תור. הם הסבירו שהאחריות והחוויה חשובה להם יותר, אף על פי שהאחריות בפלאפון ובפרטנר זהה לחלוטין.

אייפון X הוא האייפון היקר ביותר של החברה אי-פעם אך גם האייפון השונה ביותר במראהו; לראשונה הוא אינו כולל את כפתור הבית האייקוני העגול, יש לו מסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים המכסה כמעט את כל חזית המכשיר, טעינה אלחוטית ושלל פיצ'רים מתקדמים נוספים כמו סריקת פנים.

איפה הכי זול לקנות?

הרשת הזולה ביותר להציע את אייפון העשור היא מחסני חשמל, שם יימכר אייפון X בנפח של 64 גיגה ב-4,589 שקלים ונפח 256 גיגה ב-5,289 שקלים.

ברשת הוט מובייל אייפון X בנפח של 64 גיגה יימכר ב-4,599 שקלים והדגם עם אחסון בנפח 256 גיגה יעלה 5,299 שקלים.

ברשת פרטנר יעלה אייפון X עם 64 גיגה 4,699 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,349 שקלים. הרשת מציעה טרייד-אין של עד 2,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן (בהתאם לדגם).

ברשת סלקום יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,750 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,450 שקלים.

ברשת פלאפון יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,799 שקלים ונפח 256 גיגה יעלה 5,399 שקלים. הרשת מציעה טרייד-אין של עד 1,800 שקלים בהחזרת מכשיר ישן (בהתאם לדגם) וחמש שנות אחריות.

ברשת iDigital יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,799 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,499 שקלים.

ברשת iStore יעלה אייפון X בנפח 64 גיגה 4,789 שקלים ובנפח 256 גיגה יעלה 5,489 שקלים.

לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
הלקוחות החלו לעמוד בתור משעות הצהריים./אבישי פינקלשטיין

ההתרשמות שלנו

המכשיר מאוד נח לאחיזה ביד אחת, והוא מרגיש הרבה יותר קטן למרות שהמסך שלו גדול מזה של אייפון 8 פלוס. לא נתקלנו בבעיות עם זיהוי הפנים; בבדיקה ראשונית, כשהמכשיר היה מונח על שולחן נאלצנו להרים את האייפון בחלק מהמקרים כדי שיזהה אותנו אבל המכשיר נפתח בקלות ללא צורך בלחיצות. עם זאת, זו פעולה פחות נוחה בהשוואה לפתיחת האייפון עם טביעת האצבע על כפתור הבית.

איכות המסך המשופרת ניכרת בשימוש רגיל, וגם בעבודה באור יום. בגב המכשיר מערך צילום כפול: שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, אחד עם מפתח צמצם f/1.8 ואחד עם מפתח צמצם f/2.4, זום אופטי כפול 2, מייצב תמונה ותאורת לד. המצלמה מפיקה תמונות מעולות, כצפוי, ופיצ'ר עומק השדה בצילום סלפי מספק תמונות באיכות גבוהה מאוד. הוא מסתמן בהחלט כפיצ'ר שימושי.

משמעות הפרידה מכפתור הבית היא שגם חיישן טביעות האצבע הוסר. כפתור הכיבוי יאפשר מעתה, בלחיצה ארוכה, להפעיל את סירי במקום כפתור הבית וכדי לפתוח את המכשיר אפל הציגה את טכנולוגיית Face ID החדשנית. זיהוי הפנים עושה שימוש בחיישנים חכמים המזהים את המשתמש ופותחים את המכשיר במבט מהיר בלבד.

אחד הדברים המגניבים, שאפל שילבה במכשיר, הוא פיצ'ר האנימוג'י - יצירת אימוג'י מבוסס סריקת הפנים והבעות הפנים של המשתמש. בדקנו את סורק הפנים (Face ID) כשניסינו לפתוח את המכשיר בחדר סגור וגילינו לשמחתנו שהזיהוי מצליח ברגע גם בחושך מוחלט. עם זאת, טכנולוגיית זיהוי הפנים כרגע אינה מושלמת, אבל חווית השימוש מאוד נעימה וחיובית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עוד באותו נושא

התקלות שהתגלו באייפון X אחרי ההשקה

לכתבה המלאה
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
התור השתרך לאורך שתי קומות./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
כמו בימים היפים של אפל./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
למרות השעה והמחיר, הישראלים נהרו בהמוניהם./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
בתור עמדו אנשים בכל הגילים ומכל הארץ./אבישי פינקלשטיין
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
לקראת חצות, אפשר היה לחוש בהתרגשות./אבישי פינקלשטיין
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
חלק הגיעו כבר בצהריים./אבישי פינקלשטיין
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
עם עגלת התינוק./אבישי פינקלשטיין
לילה לבן אייפון X איידיגיטל. אבישי פינקלשטיין,
כאלף אנשים השתתפו במשחק המציאות הרבודה, אבל רק אחד זכה באייפון X./אבישי פינקלשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully