וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ הזה יעלה בעשרות אחוזים את הסיכוי שלכם למצוא מאץ' בטינדר

28.11.2017 / 8:30

מחקר שבדק כמה מאות אלפי פרופילים באפליקציית ההיכרויות המובילה, טינדר, גילה כי אזכור שמות ספציפיים של מאכלים בפרופיל האישי מגביר את רמת המשיכה אצל בני הזוג פוטנציאליים

טינדר. ShutterStock
לא רק שוק בשר - גם פירות וירקות וממתקים עובדים שם./ShutterStock

צעירים רבים אוהבים לאכול, לצלם אוכל ולדבר על אוכל ומתברר שחובבי מזון - Foodies - גם מחפשים את התכונה הזו אצל בני ובנות זוג. למעשה, נראה שכל אזכור של אוכל יכול להפוך את הפרופיל שלכם באפליקציית הדייטינג לאטרקטיבי יותר.

מחקר שבדק כמה מאות אלפי פרופילים באפליקציית ההיכרויות המובילה, טינדר, גילה כי אזכור שמות ספציפיים של מאכלים בפרופיל האישי מגביר את רמת המשיכה אצל בני הזוג פוטנציאליים. "באופן כללי, אזכור שמות של מאכלים בכל פרופיל היכרויות מעלה את רף הסיכויים במאות אחוזים", דווח.

באופן מפתיע, גוואקמולי (ממרח אבוקדו) אהוב ביותר על שני בני המינים ואזכורו בפרופיל האישי מעלה את הסיכוי לסוויפ ימינה או לקבלת הודעה, בכ-140 אחוזים; מיד אחריו מופיעים שוקולד ותפוחי אדמה.

גוואקמולה אבוקדו. ShutterStock
אבוקדו - הפרי המושך ביותר, מתברר./ShutterStock

אילו עוד מאכלים יגבירו את תחושת החשק אצל בני הזוג? אם תזכירו סלט, סושי, אבוקדו, בורגר, פירות-ים, פסטה, גבינה או עוגה - יש לכם סיכוי טוב בכמה עשרות אחוזים לקבל הודעה בתיבת הדואר. המילה חציל תגביר את הסיכוי רק ב-10 אחוזים.

ומה לגבי צמחונים וטבעונים? לדברי המחקר, הזכרת טבעונות וצמחונות מגבירה את הסיכוי לקבל הודעה בכ-60 אחוזים; אבל כנראה שמדובר בקבוצות שונות של אנשים. מה שבטוח - כל מה שקשור לאוכל מעורר משיכה רבה יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully