וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ יחסוך לכם הרבה פדיחות

28.11.2017 / 12:26

העדכון האחרון של אפליקציית המסרים הפופולרית זמין למשתמשי אייפון. הוא כולל שני פיצ'רים חדשים - ניגון סרטוני יוטיוב ישירות מתוך האפליקציה ושדרוג משמעותי להודעות קוליות

ווטסאפ. ShutterStock
סרטוני יוטיוב יתנגנו מהאפליקציה ישירות וההקלטה הקולית תהיה נוחה יותר./ShutterStock

עדכון חדש של ווטסאפ הופץ אתמול והחל להגיע למשתמשי אייפון. כרגע העדכון זמין רק למערכת ההפעלה iOS ועדיין לא ידוע מתי יגיע גם למשתמשי אנדרואיד. החידוש הראשון זו האפשרות לנגן סרטוני יוטיוב ישירות מתוך מסך השיחה מבלי לפתוח את הלינק באפליקציה של יוטיוב או בדפדפן.

אחרי עדכון האפליקציה, לגרסה 2.17.81 הזמינה באפסטור של אפל, ניתן יהיה לצפות בסרטונים בחלונית מבלי לעבור לאפליקציה אחרת, וניתן אפילו לעבור לשיחה אחרת תוך כדי צפייה בסרטון מבלי שייפסק.

השדרוג השני יקל על חייהם של מי שאוהבים לשלוח הודעות קוליות. עד כה כדי להקליט מסר היה צורך ללחוץ ברצף על הכפתור אך כעת ניתן לנעול אותו על הקלטה על ידי הסטה של האצבע למעלה בזמן הלחיצה. נעילת הכפתור תאפשר להקליט הודעה מבלי לשלוח חצאי הודעות בטעות כשהאצבע בורחת.

השדרוג הזה מצטרף לשורה של חידושים שהציגה אפליקציית המסרים הפופולרית השנה: האפשרות למחוק הודעה אחרי שהגיעה ליעדה, שיתוף מיקום בזמן אמת עם כמה חברים במקביל, אימוג'י חדשים, סטטוס משודרג, פילטרים לצילום ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעילת כפתור ההקלטה על ידי הסטה למעלה של האצבע כשהוא לחוץ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully