וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללה באייפון נגמרת מהר בשבועות האחרונים? אולי זאת הבעיה

29.11.2017 / 8:59

אחרי שבועות של תלונות מצד משתמשי אייפון, גוגל הפיצה עדכון לאפליקציית יוטיוב, הכולל תיקון לתקלה שגרמה לאפליקציה לזלול סוללה. אם גם לכם נגמרה הסוללה מהר מדי, שווה לעדכן את האפליקציה

אייפון 7 בטעינה. ShutterStock
משתמשים רבים דיווחו על התקצרות חיי הסוללה - גוגל הגיבה בעדכון לאפליקציה. אייפון 7 בטעינה./ShutterStock

האפליקציה הרשמית של יוטיוב זוכה לפופולריות רבה, ועם יותר ממיליארד הורדות באנדרואיד וב-iOS, ברור שכל תקלה משפיעה על מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. בשבועות האחרונים משתמשי אייפון רבים התלוננו בפני גוגל על צריכת סוללה מוגברת בעת שימוש באפליקציה.

משתמשים אחרים התלוננו כי בעקבות הצריכה המוגברת של הסוללה, האייפון מתחמם בצורה קיצונית עד לרמה שלא ניתן לגעת בו כלל. לגרסת מערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS 11, הייתה תקלה שגרמה לזלילת סוללה אבל התקלה הזו אינה קשורה אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדכון שהופץ מתקן רק את בעיית הסוללה. כנראה שהיה צורך./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שבועות של תלונות בקרב משתמשי האפליקציה, מצאה גוגל לנכון לתקן את הבעיה של צריכת הסוללה המוגברת באמצעות עדכון פשוט לאפליקציה. העדכון זמין כבר עתה לכל משתמשי אייפון בחנות האפלסטור; הוא כולל אך ורק תיקון לבעיה ולא מוסיף אפשרויות.

גוגל גם ציינה מפורשות בהערות הנלווה לאפליקציה כי תוקנה הבעיה של הסוללה. החל מהגרסאות המוקדמות של iOS 11, כלומר לפני כחודשיים וחצי, מרבית המשתמשים העדיפו להשתמש בדפדפן ספארי על מנת לחסוך בסוללה. אם עוד לא קיבלתם את העדכון, גוגל ממליצה למחוק את האפליקציה ולהתקין מחדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully