וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורקינט החשמלי של שיאומי מגיע לישראל; המחיר: כ-2,599 שקלים

29.11.2017 / 9:08

לפי נתוני החברה, הקורקינט מגיע למרחק של כ-30 קילומטרים בכל טעינה (שלוקחת בממוצע כחמש שעות). הוא מסוגל לשאת משקל עד 100 קילוגרמים ומשקלו 12.5 קילוגרמים בלבד

יצרנית האלקטרוניקה הסינית שיאומי מוכרת בישראל בעיקר בזכות הסמארטפונים שלה אך היא מייצרת מוצרים רבים נוספים כמו שואבי אבק. כעת מגיע לארץ הקורקינט החשמלי של החברה, Mi Electric Scooter. לדברי חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, 200 הרוכשים הראשונים במכירה המוקדמת יקבלו את הכלי במחיר של 1,990 שקלים עם משלוח חינם.

המכירה בפועל בחנויות תתחיל בתחילת חודש דצמבר ואז מחירו של הקורקינט החשמלי צפוי לעמוד על כ-2,599 שקלים. הוא זמין לרכישה בצבעים שחור או לבן, עם אחריות לשנה. לדברי החברה, הקורקינט החשמלי של שיאומי מקפיד על סטנדרט בטיחותי גבוה בזכות מערכת בלימה כפולה - דיסק בלימה ומערכת נעילת בלמים מסוג eABS לבלימה יעילה במרחק של ארבעה מטרים.

משקלו כ-12.5 קילוגרמים, הגלגלים בגודל 8.5 אינץ' והוא מגיע למהירות מקסימלית של 25 קמ"ש, או 18 קמ"ש במצב שיוט. הכלי מסוגל לנסוע בזווית מקסימלית של 14 מעלות והוא עמיד בפני חול, אבק ומים בתקן IP54.

קורקינט שיאומי. צילום מסך
שוקל 12.5 קילוגרמים ומגיע למרחק של 30 קילומטרים בכל טעינה./צילום מסך

ניתן להגיע עם הכלי, לפי נתוני החברה, למרחק של כ-30 קילומטרים בכל טעינה שלוקחת בממוצע כחמש שעות. הוא מסוגל לשאת משקל עד 100 קילוגרמים ומיוצר מאלומיניום המשמש גם בתעשיית התעופה.

סוללת ליתיום בנפח 18,650 מיליאמפר-שעה (של LG) תאפשר מעקב בעזרת מערכת ניהול באפליקציה; ניתן לראות את מהירות הנסיעה ולקבל התראה אם יש תקלה. בנוסף יש לקורקינט תאורת בלם אחורי ופנס קדמי חזק, המסוגל להאיר למרחק של עד שישה מטרים. הוא מצויד בידיות למניעת החלקה וצמיגים בולמי זעזועים, בעלי ריכוך, ונגד החלקות. הקורקינט מתקפל בפשטות והוא זכה בפרס ה-reddot לעיצוב תעשייתי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהירות מקסימלית של 25 קמ"ש, ומהירות שיוט של 18 קמ"ש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully