וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם מאפשרת עכשיו לערוך תמונות של חברים ועוד

30.11.2017 / 8:55

הפיצ'ר החדש remix מאפשר לערוך תמונות של חברים, להוסיף סטיקרים מגניבים, אימוג'י ועוד. נראה שהמטרה היא ליצור דיאלוג ויזאולי המבוסס על צילומי סלפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצלם, לשלוח, ולהתחיל ליצור קולאז'ים משותפים./מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק ממשיכה לעדכן את הפלטפורמות החברתיות שלה במרץ, והפעם אינסטגרם זוכה בשני פיצ'רים חדשים שאחד מהם עשוי להפוך ללהיט, או לכל הפחות לשרוף לכם לא מעט זמן. הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות הפכה למועדפת על בני נוער, ועם יותר מחצי מיליארד משתמשים יומיים וכ-40 מיליון תמונות שמועלות מדי יום לרשת, האפליקציה צריכה למצוא דרכים חדשות לשעשע את המשתמשים.

אם עד עכשיו ניתן היה רק לצפות בתמונות וסיפורים של חברים, בעדכון האחרון שהפיצה החברה, לאנדרואיד ול-iOS, הוסיפה אינסטגרם אפשרות חדשה בשם remix כדי לערוך תמונות של חברים, להוסיף סטיקרים מגניבים, אימוג'י ועוד.

ניתן לערוך רק תמונות שנשלחות בהודעה פרטית ובעצם לערוך התכתבות ויזואלית הלוך וחזור על בסיס אותה תמונה, עליה ניתן בכל פעם להוסיף תמונה נוספת. כדי לעשות זאת, אחרי שתקבלו תמונה בהודעה פרטית, לחצו על אייקון המצלמה בתחתית המסך והצטלמו. התמונה המקורית שנשלחה תופיע לצד התמונה שלכם ובשלב הזה תוכלו לשנות את הגודל של התמונות, להוסיף אלמנטים ויזואליים ולעצב מחדש את הקולאז'.

בנוסף הוסיפה אינסטגרם פיצ'ר שמאפשר לשלוח תמונה שיצפו בה רק פעם אחת או בלופ (בדיוק כמו בסנאפצ'ט). שתי האפשרויות האלה מצטרפות לאפשרויות רבות שהוסיפה החברה לאחרונה, בהן הזמנת משתמשים נוספים לשידורי לייב, היכולת להוספת תמונות וסרטונים ישנים לסטורי, מעקב אחר האשטאגים ועוד.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן גם לשלוח תמונה שתתנגן פעם אחת או בלופ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully