וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מציגה: קבוצות בהן רק לאדמין מותר לכתוב והשאר שותקים

3.12.2017 / 8:43

לא ברור כרגע האם התכונה החדשה, שהתגלתה באחת מגרסאות הבטא של האפליקציה תתווסף כאופציה בקבוצות קיימות או שיהיה צורך להקים קבוצה חדשה מסוג זה

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

אפליקציית המסרים ווטסאפ (מבית פייסבוק) משרתת יותר ממילארד משתמשים ברחבי העולם, וכל תכונה חדשה או פיצ'ר שהיא בוחנת או מתכוונת להוסיף משפיעים באופן ישיר על חיי מיליונים. כעת פונה החברה לנסות לפתור את אחת הבעיות העיקריות בקבוצות גדולות - חופש הביטוי.

בקבוצת ווטסאפ לכל אחד יש זכות לכתוב ולהגיב בחופשיות, ולאדמינים יש כוח רק לסלק ולצרף חברים חדשים. כעת נראה שווטסאפ בוחנת אפשרות לתת לאדמינים קצת יותר כוח. כיום ניתן לצרף לקבוצת ווטסאפ עד 256 חברים, וזה אומר הרבה רעש.

אפליקציית המסרים הגדולה כנראה תציע בעתיד הקרוב קבוצות מסוג אחר, בהן רק לאדמין הקבוצה יש זכות לכתוב ושאר החברים בקבוצה יכולים לקרוא מבלי להגיב. לא ברור כרגע האם התכונה החדשה, שהתגלתה באחת מגרסאות הבטא של האפליקציה תתווסף כאופציה בקבוצות קיימות או שיהיה צורך להקים קבוצה חדשה מסוג זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השתק קבוצה" - זה פיצ'ר שכנראה יעשה רעש./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי צילומי המסך יוכל האדמין להשתיק את חברי הקבוצה בלחיצת כפתור, כך שרק הוא יהיה רשאי לכתוב בה. יתר החברים לא יוכלו לשלוח הודעות קוליות, טקסטים וקבצי מדיה בעת הפעלת התכונה, ויאלצו לחכות לשחרור. ברגע ההשתקה של חברי הקבוצה תופיע הודעה: "מקים הקבוצה מתיר רק לאדמינים אחרים לשלוח הודעות".

לפי הדיווחים, האדמין יהיה רשאי להפעיל או לבטל את ההשתקה בכל רגע נתון, אולם השינוי בכללי הקבוצה יחול רק לאחר 72 שעות. ווטסאפ עשויה לשנות חלק מהפיצ'ר בגרסאות הבאות אבל לפחות מבחינת המשמשים, נראה שאנחנו בשלים לזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באייפון זה נראה קצת שונה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully