וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגוגל יש אפליקציה חדשה שתחסוך לכם כסף בטיול הבא בחו"ל

3.12.2017 / 8:56

האפליקציה Datally מציגה בגרף ידידותי מידע לגבי ניצול חבילת הדאטה, מציגה בפני המשתמשים מהן האפליקציות שזוללות הכי הרבה דאטה ומונעת מאפליקציות בזבזניות לרוץ ברקע. וזה לא הכול

אתר רשמי
חופשה גלישה סלולרית בריכה. ShutterStock
חבילות הגלישה בחו"ל עולות הרבה כסף. חשוב לדעת איך לחסוך בדאטה ביעילות, כדי לשלם אקסטרה./ShutterStock

לכל אחד מאתנו יש רשימת ציוד שהוא חייב להביא איתו לחופשה או לנסיעת העסקים בחו"ל, ובשנים האחרונות מלבד המזוודה ותיק הגב רבים גם מקפידים להוסיף חבילת גלישה מוגבלת כדי להישאר מחוברים לסמארטפון.

בניגוד לחבילות הגלישה המקומיות, חבילות הגלישה לחו"ל יקרות והרבה נאלצים להסתפק בגיגה אחד או בכמה גיגות בודדות לתקופה של שבוע או יותר. בעיה נוספת בחו"ל, היא שרשת הסלולר לא תמיד מהירה מספיק.

כדי להתמודד עם רשתות חלשות ובעיקר עם הצורך לחסוך בדאטה (ובכסף) בעת נדידת נתונים סלולריים, גוגל השיקה אפליקציה חדשה שתעזור לחסוך בתעבורה. Datally זמינה להורדה בחינם מחנות האפליקציות של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית למכשירי אנדרואיד בלבד.

DATALLY. גוגל, אתר רשמי
האפליקציה תנהל את הדאטה שלכם כך שלא תצטרכו להתקמצן./אתר רשמי, גוגל

האפליקציה מציגה בגרף ידידותי כמה אחוזים ניצלו המשתמשים מחבילת הדאטה ומאפשרת לפלח הנתונים לפי שימוש יומי, שבועי או חודשי. בנוסף, מציגה האפליקציה בפני המשתמשים גם מהן האפליקציות שזוללות הכי הרבה דאטה וכמה נתונים כל אחת מהן צורכת.

תכונה נוספת הקיימת באפליקציה נקראת Date Saver והיא חוסמת את כל האפליקציות מלרוץ ברקע - וכך חוסכת המון דאטה שאנחנו לא מודעים שאנחנו מורידים. בנוסף האפליקציה מציגה בפני המשתמשים בכל רגע נתון כמה דאטה צורכת האפליקציה בה הם משתמשים ומציעה לחסום אותה.

בנוסף, וכדי לכסות את כל האפשרויות, תסרוק האפליקציה את כל הרשתות האלחוטיות הציבוריות באזור ותצטרף אליהן באופן אוטומטי. לדברי גוגל, האפליקציה נועדה בעיקר למשתמשים בהודו ובדרום מזרח אסיה שם מחירי חבילות הגלישה יקרות במיוחד ונפוץ מאוד להשתמש בכרטיסי סים עם כמות מוגבלת של דאטה.

[להורדה - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully