וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שמכם בן - אתם בצרות: הרשת מחפשת אחר בחור בשם בן שנתפס בוגד בחברה שלו

7.12.2017 / 9:04

אמילי שפס נקלעה במקרה לשיחה בין בחור בשם בן לחבריו ברכבת, בה סיפר להם על מעשי הבגידה שלו בחברתו. היא שיתפה ציוץ עצבני עליו ברשת ומאז כולם מחפשים אחר "בן הבוגד" כדי לחשוף את פרצופו האמיתי. אולי אתה שם בבית הוא בן הבוגד?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, Liveleak

בסרטון – דרך לנקום בגבר שבגד בך

ההאשטאג "בןהבוגד" תפס תאוצה בימים האחרונים בממלכה הבריטית אחרי שאמילי שפס בת ה-23 שיתפה בטוויטר סיפור מעניין ששמעה ברכבת מבורנמות' למנצ'סטר. אמילי נקלעה במקרה לשיחה בין בחור בשם בן לחבריו, בה שיתף אותם במעשי הבגידה בחברתו. אמילי ריחמה על הבחורה המסכנה שוודאי לא יודעת מה בן מעולל לה מאחורי גבה והציתה ציד תקשורתי אחרי אותו בן, שמלבד שמו הפרטי היא אינה יודעת עליו דבר. היא צייצה: "אם למישהי יש חבר בשם בן על הרכבת בין בורנמות' למנצ'סטר עכשיו, הוא בדיוק מספר לחבריו שהוא בוגד בך. תזרקי אותו".

הציוץ של אמילי:

עוד באותו נושא

גילתה שבעלה בוגד בה כשהבחינה במקרה בתמונה של חדר השינה שלה באינסטגרם של אישה אחרת

לכתבה המלאה

אמילי שיתפה את הסיפור בשישי בבוקר ונכון לכתיבת שורות אלה - החיפושים אחר בן עדיין נמשכים. הציוץ זכה ל-26 אלף ציוצים חוזרים, שחלקם מפרגנים וחלקם ממש לא. אפילו כוכבת Dragon's Den, דבורה מיידן, צייצה בנושא: "בן הבוגד היקר, אתה יכול בבקשה להזדהות לפני שכל ה'בן'ים הלא בוגדניים יגלו איפה אתה גר?". גם הקומיקאית קת'רין ריאן שתפה את דעתה בעניין וצייצה: "עבודה טובה, אמ'".

הרבה גברים ששמם בן הקדימו לשים תרופה למכה והודיעו ברשת שהם חפים מפשע. אחד בשם בן כתב בתגובה: "זה ממש לא אני. הייתי במיטה עם חברה שלי באותו זמן, נלחמים מי הבא בתור בקנדי קראש". אחת חשדה שהיא יודעת באיזה בן מדובר: "אני מכירה אחד בשם בן שנסע לשם אתמול בלילה כדי לפגוש את בת הזוג שלו. יש לך תיאור שלו, אמילי?".

בעוד רבים שיבחו את מעשיה של אמילי, אחרים חשבו שהמקרה מעלה מספר דילמות מוסריות שחשוב להתייחס אליהן ושעדיף שאמילי לא הייתה מתערבת. "אף אחד לא אוהב מלשינים אמילי. תתבגרי", כתב אחד ואחר הוסיף: "למה שלא תתעסקי בעניינים שלך?". אחד אחר העלה נקודה חשובה: "אולי בן רק השוויץ בפני החברים שלו על מקרים שהמציא וכולכם מנסים להרוס מערכת יחסים מאושרת? מה קרה לזכות לפרטיות ולשמירה על סודיות? למה שכל אחד לא יתעסק בעניינים שלו?".

אחרי שאחד המגיבים כינה את אמילי "נחשה", אחד אחר יצא להגנתה: "למה אתה קורא לה ככה? כי היא חשפה בחור שלא התנהג יפה לחברה שלו? אם זה היה ההפך, אתם הבנים הייתם אומרים רק דברים רעים על הילדה הזאת. תפסיקו לעודד ולקדם בגידה". אחרים העדיפו לצחוק על זה. "50 'בן'ים בדיוק נזרקו עכשיו" כתב אחד ואחר הוסיף: "עדיף שתזרקו את כולם, רק ליתר ביטחון". אמילי עצמה צייצה מאוחר יותר בנושא וכתבה: "למי ששואל: בן עדיין לא נמצא. קיבלתי כמה הודעות אבל עדיין שום דבר ממשי. אני עכשיו על הרכבת של מנצ'סטר-בורנמות' ואין שום סימן... תודה לכל מי שקרא לי מלשנית ונחשה. אתם נהדרים".

אמילי שפס מחפשת אחרי "בן הבוגד". טוויטר, צילום מסך
אמילי שפס מחפשת אחרי "בן הבוגד"/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully