וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה אפליקציית מסרים לילדים בני 6-12

5.12.2017 / 8:52

הרשת החברתית מעוררת מחלוקת שוב, הפעם על כך שהיא מאפשרת לילדים קטנים להשתמש באפליקציית מסרים. האפליקציה זמינה רק לאייפונים בארה"ב, והיא נתונה תחת פיקוח הורים מחמיר

אתר רשמי

פייסבוק הודיעה אתמול כי היא משיקה אפליקציית מסרים חדשה ייעודית לילדים מתחת לגיל 13 (הגיל הרשמי בו מותר להתחיל להשתמש בפייסבוק לפי תקנון החברה). לאפליקציה קוראים Messenger Kids והיא מאפשרת לרשת החברתית, הניזונה ומתעשרת מהדאטה והפרטים האישיים של כולנו, להרחיב את קהל המשתמשים שלה לשווקים חדשים וצעירים יותר.

עד כה, באופן רשמי אסור היה להשתמש בפייסבוק מתחת לגיל 13 ולמרות שילדים רבים לא הקפידו על כך, לפייסבוק היה קשה להציע למפרסמים נתונים על ילדים קטנים. כעת פייסבוק תוכל רשמית להציע פרסום לילדים, ועדיין לאפשר להורים לנטר כל פעולה שהילדים עושים באפליקציה.

לדברי פייסבוק, מחקרים הראו שילדים צעירים, מתחת לגיל 13, כבר משתמשים בטכנולוגיה על בסיס קבוע אבל משתמשים באפליקציות שפותחו עבור בני נוער ומבוגרים, מה שהפך את אפליקציות המסרים לכר פורה עבור פדופילים וזרים שמחפשים טרף קל. האפליקציות המיועדות למבוגרים סומכות על המשתמש שיידע לפקח על ההתכתבויות והאפליקציה החדשה, כאמור, מעניקה להורים שליטה מלאה.

מסנג'ר קידס. פייסבוק, אתר רשמי
ההורים מאשרים כל חבר לשיחה./אתר רשמי, פייסבוק

Messenger Kids מיועדת לילדים בגיל 6-12. אחד ההורים צריך לפתוח את החשבון לילד ולאשר את כל אנשי הקשר איתם הוא מתכתב. האפליקציה תופעל על הסמארטפון של הילד אבל השליטה תתבצע באמצעות הסמארטפון של ההורה, המחובר לחשבון הפייסבוק שלו. הילדים יצטרכו לקבל אישור להשתמש בצ'אט וידאו ולשלוח תמונות, ויוכלו לשלוח סרטונים או הודעות טקסט רק לחברים שאושרו על ידי הוריהם.

האפליקציה זמינה כרגע רשמית רק בארה"ב ורק לאייפונים ואייפדים (מערכת ההפעלה iOS). לדברי פייסבוק האפליקציה הייתה בפיתוח במשך כשנה וחצי ובמהלך הפיתוח החברה התייעצה עם כ-1,200 הורים ומומחי אבטחה. לא ברור מתי היא תגיע לישראל, או האם הביקורת הציבורית תביא לשינוי האפליקציה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מסנג'ר קידס. פייסבוק, אתר רשמי
פייסבוק סוף סוף תקבל גישה לקהל צעיר מתחת לגיל 13./אתר רשמי, פייסבוק
מסנג'ר קידס. פייסבוק, אתר רשמי
ההורים יאשרו את החברים, ופייסבוק תאשר את הפרסומות?/אתר רשמי, פייסבוק
מסנג'ר קידס. פייסבוק, אתר רשמי
האפליקציה נולדה מתוך הבנה שילדים משתמשים באפליקציות המיועדות למבוגרים./אתר רשמי, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully