וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש לאייפון הופך את הטעינה למהירה יותר, מתקן באגים ועוד

5.12.2017 / 9:27

השקת מערכת ההפעלה iOS 11 לוותה בלא מעט באגים שדרשו עדכונים ותיקונים מאפל. כעת מפיצה החברה עדכון נוסף המתקן באגים שונים וגם מוסיף כמה פיצ'רים קטנים

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האימוג'י ייראו שונים וכמה באגים תוקנו בעדכון האחרון. אייפון 8 פלוס./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

משתמשי אייפון, יש לנו חדשות טובות בשבילכם: לאור התלונות הרבות של משתמשים בפורומים הרשמיים של אפל, על כך שהטעינה האלחוטית אינה מהירה מספיק, בהשוואה לטעינה עם כבל, שחררה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית עדכון תוכנה (iOS 11.2), שאמור לשפר את מהירות הטעינה.

העדכון החדש (iOS 11.2), שזמין להורדה במכשירי אייפון ואייפד או דרך אייטונס, מוסיף תמיכה של טעינה בעוצמה 7.5 וואט במקום 5 וואט המקובל (קחו בחשבון שתצטרכו גם מטען אלחוטי מתאים), וזה יאיץ לטענת אפל את מהירות הטעינה האלחוטית של מכשירי אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון X, המצוידים בטעינה אלחוטית.

בנוסף, תיקנה אפל בעדכו ןהאחרון באג קריטי, שלטענתה גרם למכשירים לאתחל את עצמם באופן אקראי בתאריך 2 בדצמבר 2017. לא ברורה בדיוק מה הסיבה לבאג המוזר, אולם אפל דיווחה כי הוא תוקן.

אייפון טעינה אלחוטית. ShutterStock
אפל מבטיחה טעינה אלחוטית מהירה יותר אחרי העדכון./ShutterStock

לצד זאת, נוספו גם אימוג'י חדשים ותמיכה בתשלום באמצעות Apple Pay Cash (לא זמין בישראל). עוד כולל העדכון שדרוג לפרוטוקול AirPlay המאפשר להזרים מוזיקה למכשירים תומכים בצורה אלחוטית ישירות מאפליקציית ה-Home כחלק מתכונות HomeKit.

עוד תיקנה החברה באגים קטנים כמו השיבושים באפליקציית המחשבון, באג מוזר שגרם ללחצני השליטה במוזיקה במסך הבית להיעלם ועוד. עם זאת, השינוי הגדול ביותר שבו יבחינו המשתמשים הוא השינויים באימוג'י שנראים יותר דומיננטיים עם גרפיקה טובה וריאלסטית יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully