וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי סירי, למה את חושבת שג'ון טרבולטה מת כבר 8 שנים?

7.12.2017 / 8:40

העוזרת הדיגיטלית של אפל אמורה לסייע למשתמשים לקבל תשובות מהירות לשאלות המטרידות אותם, במקום לשלוח אותם לחפש באינטרנט, אבל מתברר שגם סירי לא תמיד יודעת על מה היא מדברת. נסו לשאול אותה בעצמכם

ג'ון טרבולטה. AP
עדיין חי ובועט. ג'ון טרבולטה./AP

ג'ון טרבולטה הפך כבר בסוף שנות השבעים לכוכב עולמי, כשכיכב בלהיט ההוליוודי "שגעון המוזיקה". מאז הוא הספיק לככב בעשרות סרטים אבל תשאלו את העוזרת הדיגיטלית של אפל בן כמה השחקן ג'ון טרבולטה, סירי הייתה עונה לכם באופן מפתיע שהוא הלך לעולמו כבר בשנת 2009, בגיל 54.

ג'ון טרבולטה כמובן עדיין בחיים והתשובה השגויה ניתנה בשל באג במערכת שגרם לה להפיץ חדשות מזויפות. מגזין Business Insider בדק את העניין וגילה שסירי נתנה את התשובה השגויה גם בארה"ב, גם בפולין וגם באוסטרליה - כלומר בכל העולם. ערכנו את אותה הבדיקה בישראל והגענו לאותה התוצאה.

השגיאה ככל הנראה נבעה מסריקה לא נכונה של כתבות במדורי החדשות באינטרנט על ידי סירי, שבלבלה בין הכוכב בן ה-63 לבנו ג'ף, שמת בתאריך 3 בינואר 2009. אפל קיבלה עדכון על כך ומסרה ל-Business Insider שהעניין יתוקן בקרוב.

בחודש שעבר התייחס מנכ"ל אפל, טים קוק, לחדשות המזויפות: "הבעיה הגדולה היא שחלק מהכלים משמשים לתמרן אנשים, לספק חדשות מזויפות לאנשים במספרים גדולים, וכך להשפיע על החשיבה שלהם". אגב, זו לא הפעם הראשונה שסירי מפיצה שטויות; באוקטובר, היא ענתה שההמנון הלאומי של בולגריה הוא Despacito.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשובה של סירי - תשאלו גם, ותקבלו את אותה התשובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully