וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בהלם: משרד הבריאות בקמפיין חדש נגד סטוצים

7.12.2017 / 10:01

תחת הסלוגן "לפני שזורמים למיטה, זורמים על שיחה" מקדם משרד הבריאות קמפיין ציבורי המייעץ לצעירים וצעירות לנהל שיחה לפני הסקס. הגולשים: "מי אתם חושבים שאתם?"

"נראה לך הגיוני שאת הולכת לשכב עם מישהו שעד עכשיו דיברת איתו אפילו פחות מאשר עם הספר שלך?" - במילים האלה מקדם משרד הבריאות קמפיין חדש תחת הסלוגן: "לפני שזורמים למיטה, זורמים על שיחה". הקמפיין הזה הופיע בפוסטים אצל גולשים ישראלים רבים כפוסט ממומן (מכספי הציבור, כמובן) בעמוד הפייסבוק הרשמי של המשרד הממשלתי.

הגולשים הביעו זעם ומתחו ביקורת על הפלישה לצנעת הפרט וההעדפות המיניות של הישראלים. "סליחה, אבל מי אתם חושבים שאתם? מה אתם, אמא שלי? אני מצטער, גם אמא שלי לא מתערבת לי בחיים ברמה כזאת, ובוודאי שלא מהכסף שלי כתוכן ממומן בפייסבוק", כתב אחד הגולשים. "יודעים מה, אני אגיד את זה בצורה יותר חדה: משרד הבריאות, אם אתם לא נכנסים איתי למיטה, אין לכם שום זכות לחוות דעה על ההעדפות המיניות שלי. לא אכפת לי כמה חשוב הקמפיין למען מין בטוח שאתם מריצים עכשיו, המסר הזה פשוט מגעיל, פוריטני, וחוצה בצורה מאוד גסה את התחומים שהממשלה פשוט לא אמורה להיכנס אליהם. הבחירות המיניות שלי הן לחלוטין אחד מהתחומים האלה".

גולשת אחרת כתבה: "בואו נעשה שאני אשמור על הכוס שלי, ואתם תשמרו על תקציב המשרד. יש עודפים? שמעתי שחסרות כמה אלפי מיטות. בבתי החולים, כלומר. לי כבר יש אחת". גולשת נוספת התרעמה: "היוש משרד הבריאות, נראה לכם הגיוני שבמקום חינוך מיני נורמלי אתם עושים סלאט שיימינג? למי זה בריא בדיוק?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה הממומנת של משרד הבריאות בפייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתשדיר וידאו שפורסם בחשבון הרשמי של משרד הבריאות ביוטיוב מתייחסים באופן ישיר לאפליקציית ההיכרויות הפופולרית "טינדר" ויש הטוענים כי היא גם נודפת ניחוח הומופובי. בתחתית הסרטון נכתב: "בלי קונדום אין על מה לדבר, אבל אחד עם השני, דווקא כדאי שתדברו קצת. כי תכלס, נראה לכם הגיוני שאתם מדברים יותר עם נהג המונית שלקח אתכם לדייט מאשר עם הדייט עצמו? זה קצת מוזר לא?".

ממשרד הבריאות נמסר כי "ההחלטה לצאת עם הקמפיין מגיעה בעקבות יום האיידס שחל בשבוע שעבר. הוא מיועד לקהל צעיר שנמצא ברשתות החברתיות (מקודם על ידי 'טרגוט') במסגרת קמפיין למניעת איידס".

לוואלה! TECH נודע כי הקמפיין עצמו הוסר מעמוד משרד הבריאות ומקודם כעת מקבוצה חדשה שהוקמה תחת השם "המחלקה לשחפת ואיידס משרד הבריאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully