וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות: העדכון האחרון השבית את זיהוי הפנים באייפון X

7.12.2017 / 12:03

משתמשים ברשת מדווחים כי עדכון הגרסה האחרון של אפל, iOS 11.2, הצליח לפתור כמה תקלות אבל גרם לתקלות אחרות. ההערכה: אפל מיהרה להפיץ את העדכון כדי לפתור את בעיית האתחול ועל הדרך הרסה כמה דברים אחרים

אייפון X. AP
אפל מיהרה לשחרר עדכון כדי להימנע מפרשת אתחולים, אבל לפי הדיווח הרבה פיצ'רים אחרים./AP

לצד תמיכה בטעינה אלחוטית מהירה יותר וכמה אפשרויות נוספות שהביא עמו השדרוג לגרסת iOS 11.2, עדכון הגרסה שהופץ על ידי אפל למכשירי אייפון ואייפד השבוע תיקן באגים קודמים אבל גרם גם לכמה תקלות חדשות. אחרי העדכון, החלו משתמשי אייפון X היקר לדווח שהעדכון השבית את חיישן זיהוי הפנים. משתמשים אחרים טענו שהסוללה נגמרת מהר יותר בהשוואה לגרסאות הקודמות - תקלה שלכאורה תוקנה כבר בעדכון הקודם.

לטענת המשתמשים, בעת ניסיון לפתוח את המכשיר באמצעות החיישן החדש, שהחליף את קורא טביעות האצבע בכפתור הבית, מתקבלת הודעת שגיאה לפיה "לא ניתן להפעיל את חיישן Face ID במכשיר". לא ברור בדיוק מה הגורם לתקלה, אך זו החלה להופיע מיד לאחר העדכון.

לפי הדיווחים, גם אפשרות העברת הכספים Apple Pay Cash, באמצעות סירי או הודעות iMessage, לא עובד כראוי ומקפיץ הודעות שגיאה מוזרות. ההערכה היא כי התקלות הן תוצאה של פזיזות מצד אפל. החברה מיהרה לשחרר את הגרסה החדשה על מנת לפתור את בעיית האתחול הפתאומי שחוו המשתמשים בתאריך 2 בדצמבר, ועל הדרך הרסה כמה תכונות אחרות. ככל הנראה אפל תפיץ עדכון נוסף בזמן הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully