וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ עושה סדר בקבוצות כדי לחסוך לנו מבוכה מיותרת

14.12.2017 / 10:24

בשנה החולפת זכינו ללא מעט שדרוגים באפליקציית המסרים הפופולרית, ונראה שהחברה מתכוונת להמשיך ולהוסיף אפשרויות בזמן הקרוב. עכשיו הגיע הזמן לעשות סדר בשיחות ההמוניות והמבולבלות בקבוצות

ווטסאפ. ShutterStock
זה לא ישנה את חייכם, אבל זה יהפוך אותם למסודרים קצת יותר./ShutterStock

שירות המסרים ווטסאפ משרת יותר ממילארד משתמשים ורובם חברים לפחות בקבוצה אחת או שתיים - מהקבוצות המשפחתיות וקבוצות חברים עד קבוצות מקצועיות, קבוצות בעבודה ועוד. בחלק מהקבוצות חברים מעט אנשים וניתן לשוחח בחופשיות, חלקן המוניות (ווטסאפ מאפשרת עד 256 חברים בקבוצה) ומאלצות לשמור על תרבות דיון מסוימת.

אחרי שהשיקה השנה את האפשרות למחוק הודעה שכבר נשלחה והגיעה לכולם בקבוצה - מה שלבטח חוסך לא מעט פדיחות אבל גם מעורר סקרנות רבה בקרב חברי הקבוצה - מתפנה ווטסאפ לסדר איכשהו את הבלגן שיש בשיחות מרובות משתתפים, ולרוב גם בכמה נושאים במקביל.

בגרסת הבטא האחרונה שהופצה לנסיינים, ווטסאפ בוחנת אפשרות שבקבוצות עם משתמשים רבים תהיה אפשרות להגיב בצורה פרטית לחבר בקבוצה ששלח הודעה (ולא בהודעה פרטית נפרדת), תוך ציטוט ההודעה אך לא בצורה פומבית כפי שהיה עד עתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגרסת הבטא יש יותר אפשרויות תגובה בקבוצות./מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלוג WABetainfo, המוקדש לחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, גילה את האפשרות החדשה באחת מגרסאות הבטא של האפליקציה לשולחן העבודה (ווטסאפ ווב). בעת לחיצה ארוכה על אחת ההודעות בקבוצה, לצד אפשרות ה-Replay שתצטט את ההודעה בקבוצה עצמה, תופיע אפשרות חדשה בשם Reply Privately (הגב בפרטיות). הפיצ'ר החדש ישלח למשתמש התייחסות בחלון שיחה פרטי, מבלי לעזוב את הקבוצה.

בתחילת החודש נחשף כי ווטסאפ עובדת גם על קבוצות בהן לאדמינים שמורה הזכות לנעול את החברים ולמנוע מהם לכתוב. אחרי הנעילה של הקבוצה, רק לאדמין יהיה מותר לכתוב בקבוצה ושאר החברים יוכלו רק לקרוא מבלי להגיב. ברגע ההשתקה של חברי הקבוצה תופיע הודעה: "מקים הקבוצה מתיר רק לאדמינים אחרים לשלוח הודעות". לפי הדיווחים, האדמין יהיה רשאי להפעיל או לבטל את ההשתקה בכל רגע אולם השינוי יחול רק לאחר 72 שעות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפעם הקודמת חשף הבלוג קבוצות בהן רק לאדמין מותר לכתוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully