וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו-בומב: גוגל חשפה שלוש אפליקציות צילום חדשות

14.12.2017 / 10:58

שלוש אפליקציות הצילום עושות שימוש בבינה מלאכותית ומתמקדות בפיצ'רים מסוימים ומצומצמים; אחת מיועדת לצילום סלפי בשחור-לבן, אחת הופכת תמונות לקומיקס, ואחת מיועדת לרגעים המצחיקים שחייבים לנגן בלופ

סמארטפון. ShutterStock
שלוש אפליקציות צילום העושות שימוש בבינה מלאכותית, להדגמת היכולות החדשות של גוגל./ShutterStock

תחום הצילום בסמארטפונים התפתח בצורה מדהימה בשנים האחרונות. חיישנים מתקדמים המציעים זום אופטי לצד מייצבי תמונה ואלגוריתמים שמשפרים את הצבעים בהתאם לתאורה הפכו לסטנדרטיים במכשירים שעלותם כמה אלפי שקלים, וגם בכמה מאות שקלים אפשר למצוא סמארטפונים עם מצלמות לא רעות בכלל. כדי להשלים את התמונה, יש לא מעט ממשקי צילום שאפשר להוריד בנוסף לממשק הצילום המובנה בכל מכשיר וכך להוסיף למכשיר יכולות שעד לאחרונה אפשר היה למצוא רק במצלמות מקצועיות. למאות אפליקציות הצילום שקיימות כיום הוסיפה השבוע ענקית הטכנולוגיה האמריקנית שלוש אפליקציות צילום חדשות, המשלבות בינה מלאכותית.

Storyboard

האפליקציה Storyboard זמינה למכשירי אנדרואיד בלבד, והיא הופכת את קטעי הווידאו שלכם לקומיקס. בניגוד לאפליקציות אחרות בתחום, האפליקציה משלבת את עזרתה של בינה מלאכותית ואלגוריתם מיוחד להדגשת הפריימים הרלוונטיים ביותר. האפליקציה פועלת בצורה עצמאית וכל שעליכם לעשות הוא לטעון את הסרטון המבוקש לתוך הממשק. האפליקציה תבחר אך ורק את ששת הפריימים המעניינים ביותר בסרטון מבחינתה, תשלב אותם בווריאציות שונות ותהפוך אותם לקומיקס מגניב. ניתן לבחור בין שישה סגנונות שונים של קומיקס, כשהמעבר ביניהם מתבצע בהחלקת האצבע מהסרטון כלפי מטה. אם רוצים, ניתן לשלב גם מסגרות מגניבות שתבחר הבינה המלאכותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Selfissimo!

למרות שמצלמות הסמארטפון מסוגלות להפיק תמונות חיות מאוד עם צבעים מעולים, צלמים רבים אוהבים את האפקט המתקבל מצילום בשחור-לבן. אפליקציית הסלפי הזו (זמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד) מתמקדת בעולם הצילום המונוכרומטי. בניגוד לאפליקציות אחרות, בהן נדרשת לחיצה על כפתור הצילום, כל שעל המשתמש לעשות הוא לכוון את המסך לפניו. האפליקציה תזהה את המשתמש ותבצע אוטומטית את הצילום בכל פעם שהוא מתמקד במצלמה הקדמית ולא זז. בנוסף, האפליקציה תציג את התמונות הטובות ביותר מבחינתה, ותאפשר לשמור את כולן לגלריית התמונות כתמונה אחת מחולקת לפריימים כמו במכונות הצילום של פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Scrubbies

מי אמר שסרטון וידאו חייב להתנגן במהירות קבועה? אפליקציית Scrubbies, הזמינה למכשירי אייפון בלבד, מאפשרת לקבוע את מהירות הפריימים בסרטון וליצור לופים אינסופיים. החלקה ימינה או שמאלה עם האצבע על הסרטון שולטת במהירות, ובהחלקה של שתי אצבעות ניתן לבחור פריים סצפיפי לשמור כלולאה אינסופית. לדברי גוגל, בעזרת האפליקציה ניתן ללכוד רגעים מצחיקים כגון הבעת פנים וכו' וליצור מהם לופים שרצים קדימה ואחורה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully