וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפתיע את כולם: הסמארטפון שישדר אתכם בלייב מיוחד

21.1.2018 / 8:30

צילום קדמי ואחורי במקביל שמאפשר שיתוף חי ברשת, מסך גדול, סוללה חזקה, סאונד איכותי ועוד. Nokia השיקה את Nokia 8 החדש במחיר אטרקטיבי ועכשיו הגיע הזמן לראות מה יש במכשיר

נוקיה 8. צילום מסך
מתקדם ובמחיר אטרקטיבי. מכשירי Nokia 8/צילום מסך

בואו ניקח רגע תרחיש דמיוני שבו אתם מבלים עם חברים או עם הילדים ומצלמים את עצמכם במצלמה אחורית וקדמית בו זמנית ללייב פייסבוק, כדי לשתף את כולם בחוויה שאתם חווים כרגע, וכל זה ממכשיר סופר מתקדם עם שטח אחסון עצום ובמחיר נמוך. עכשיו בואו רגע נרד למציאות – ובכן, זה קיים. חברת Nokia עושה קאמבק לעולם הסמארטפונים ומשיקה את Nokia 8 המתקדם והמוצלח, כמכשיר הדגל של הסדרה החדשה. כל המכשירים המדוברים מריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, ומגיעים עם חומרה מתקדמת לצד תוכנה, שבניגוד למכשירי האנדרואיד האחרים מקבלת עדכונים שוטפים. כל זה במחירים אטרקטיביים במיוחד שהם בבחינת בשורה אמיתית. אז מה יש ב- Nokia 8? בואו נפתח אותו ונראה איזה הפתעות מחכות לנו.

נתחיל מבחוץ. הסמארטפון הזה מתקדם טכנולוגית וכך גם העיצוב שלו. הוא מגיע עם עיצוב מוקפד וקלאסי הכולל גוף אלומיניום מלוטש המיוצר מיחידה אחת, מצלמות שכמעט ולא בולטות כלל וזכוכית 2.5D המשתלבת בצורה מושלמת אל תוך המארז, מה שנותן הרגשה של גוף אחיד ומסונכרן. ה-Nokia 8 מגיע עם מסך בגודל 5.3 אינץ' ברזולוציית QHD עם ציפוי זכוכית גורילה 5, מה שמבטיח הגנה מרבית בנפילות והגנה מפני שריטות. למכשיר זכוכית מקומרת שמתחברת באופן מושלם אל גוף הסמארטפון, מה שיוצר תחושה של גוף אחיד ויוקרתי במיוחד. למסך צבעים נהדרים ורזולוציה גבוהה שתבטיח לכם הנאה מרבית גם כשתמשיכו את הבינג' שלכם באמצעות הסמארטפון. התפעול קל ונוח, המכשיר יושב טוב בכף היד, ואחרי החלק החיצוני הגיע הזמן לנבור קצת פנימה ולבדוק יכולות.

נוקיה 8. צילום מסך
Nokia 8/צילום מסך

ברוכים הבאים לעידן ה-Bothie

הפתעה קטנה ש-Nokia מספקת היא אחסון וידאו ותמונות ללא הגבלה באפליקציית Google photos - מה שיבטיח שלעולם לא יחסר לכם מקום וכל התמונות שלכם יגובו בענן

היכולות של Nokia 8 מרשימות. מדובר בסמארטפון שמגיע עם החומרה המתקדמת ביותר שכוללת את מעבד עוצמתי Qualcomm Snapdragon 835, האיכותית והמתקדמת ביותר שניתן למצוא כיום בסמארטפונים לצד 4 גיגה זיכרון RAM. כל זה יבטיח שהסמארטפון יעבוד בצורה חלקה ויבצע את כל המטלות שלכם ללא שום בעיה, גם כאשר תעמיסו עליו. בתוך המכשיר תוכלו למצוא סוללה בנפח 3090 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות מטען מהיר Quick charge 3.0 שמגיע בתוך הערכה ותוכלו להיות בטוחים שעם ה-Nokia 8 תוכלו לשרוד שעות ארוכות ללא הטענה בלי שום בעיה.

כולנו, בעיקר הצעירים שבינינו, מייצרים כל היום תוכן של תמונות וסרטונים, ומשתמשים בלא מעט אפליקציות. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זו דאגה לגבי שטח האחסון במכשיר וב- Nokia דאגו לשטח אחסון פנימי של 64 גיגה בייט עם חריץ הרחבה של עד 256 גיגה. הפתעה קטנה ש-Nokia מספקת היא אחסון וידאו ותמונות ללא הגבלה באפליקציית Google photos - מה שיבטיח שלעולם לא יחסר לכם מקום וכל התמונות שלכם יגובו בענן אליו תיגשו בצורה נוחה גם דרך המחשב.

בשונה ממכשירי האנדרואיד האחרים והרבים, ל- Nokia מערכת הפעלה נקייה ומאובטחת במיוחד, הודות לעדכוני גרסה שוטפים, כך שגם כשתצא גרסה חדשה לאנדרואיד או תיקון אבטחה, תהיו בטוחים שאתם תהיו בין הראשונים שיוכלו ליהנות ממנו.

אחד הפיצ'רים המתקדמים והמיוחדים ש-Nokia מספקת ב-Nokia 8 הוא שימוש במצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית, כך שתוכלו לתעד את עצמכם וגם את מה שקורה בצד השני, גם בצילום וידאו וגם בצילום סטילס. ובמילה אחת: Bothie. לראשונה יש מכשיר שמאפשר שיתוף תכנים בזמן אמת בנגיעה אחת באמצעות Facebook Live ו-YouTube. את זה תעשו באמצעות מערך צילום כפול הכולל חיישן 13 מגה פיקסל מונוכורמי עם מייצב תמונה אופטי שבעת צילום וידאו, יבטיח שהרעידות של היד כמעט ולא יורגשו, לצד חיישן נוסף שחור - לבן 13 מגה פיקסל, שיבטיח שהתמונות שחור לבן שתעשו, יהיו אמיתיות ובלי פילטר כמו שיש בסמארטפונים רבים אחרים. לשני החיישנים האלו עדשות של זייס, החברה הגרמנית והמוכרת עמה Nokia משתפת פעולה בשנים האחרונות ומבטיחה תמונות מרהיבות ומצוינות.

ל-Nokia מצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל שתעזור לכם לתפוס כל פרט חשוב בתמונה. ל-Nokia 8 טכנולוגיית Ozo החדשנית שמאפשרת הקלטה ייחודית באמצעות לא פחות משלושה מיקרופונים המאפשרים הקלטת סאונד ב-360 מעלות באיכות שתהיה זהה למקור, כך שגם אם תרצו לצלם הופעה או כל אירוע בחייכם, תוכלו להבטיח שמי שישמע את זה לאחר מכן, ישמע את זה בדיוק כמו שזה התרחש והוא ירגיש בדיוק כפי שאתם הרגשתם, בין אם זה וידאו שצילמתם שלצד המצלמה המצוינת, תוכלו לשמוע את הסאונד בצורה מדהימה לא פחות, או בין אם זו הקלטה קולית שעשיתם.

אז כבר אמרנו שה-Nokia 8 מגיע נמכר במחיר אטרקטיבי במיוחד? ה-Nokia 3, הסמארטפון ההתחלתי בסדרה עולה החל מ-699 שקלים וה-Nokia 8 החל מ-1,999 שקלים.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף יורוקום נציגת Nokia בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully