וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפי? טינדר השיקה פיד חדש - שעוקב אחרי המאצ'ים

20.12.2017 / 8:18

הפיד של טינדר דומה מאוד לזה של פייסבוק ויוצג בעמוד חדש סמוך למאצ'ים באפליקציה, הוא יכלול את כל העדכונים האחרונים על המאצ'ים שכבר ניהלתם עימם אינטראקציה

טינדר. ShutterStock
רוצים להפוך גם לרשת חברתית. טינדר./ShutterStock

פוטנציאל למבוכה? אפליקציית ההיכרויות המובילה טינדר שימשה עד היום ליצירת מאצ'ים בשיטת הדפדוף בלבד אך כעת היא תזרים חדשות בפיד, בדומה לפייסבוק, דרכו יוכלו המשתמשים להתעדכן בחדשות ובעדכונים האחרונים אודות המאצ'ים שלהם. בצורה זו, טוענת טינדר, יוכלו המשתמשים לנהל אינטראקציה טובה יותר עם בני זוג פוטנציאליים. בנוסף, המשתמשים יוכלו לקשר את פרופיל הטינדר לחשבון האינסטגרם האישי שלהם על מנת ליצור אווירה חיה יותר באפליקציה.

הפיד של טינדר דומה מאוד, כאמור, לזה של פייסבוק ויוצג בעמוד חדש סמוך למאצ'ים באפליקציה, הוא יכלול את כל העדכונים האחרונים על המאצ'ים שכבר ניהלתם עימם אינטראקציה כמו תמונות חדשות שהועלו לאפליקציה ועוד עדכונים אישיים, בהנחה שאלו ירצו לשתף אותם.

טינדר. צילום מסך
המאצ'ים שלכם ימשיכו לעדכן בפיד, עם תמונות מאינסטגרם./צילום מסך

משתמשים שיקשרו את חשבון האינסטגרם שלהם יוכלו להציג תמונות ישירות לפיד של טינדר, כך שכל תמונה שתעלו לאינסטגרם תעלה במקביל גם לפיד באפליקציית ההיכרויות. אופציה נוספת היא קישור חשבון המוזיקה ספוטיפיי, ואז תוכלו לשלוח עדכונים על המוזיקה המועדפת עליכם למאצ'ים.

לטענת טינדר, הפיד החדש יעזור ליצור אינטראקציה טובה יותר עם בני או בנות זוג פוטנציאליים. המשתמשים מצדם, יוכלו לסמן "לב" על כל פוסט חדש בדומה לאינסטגרם, ולהגיב בטקסט ובתמונות ממש כמו בכל רשת חברתית. כרגע המדינות היחידות בהן הושקה האפשרות החדשה הן אוסטרליה, ניו זילנד וקנדה. אם הפיד יצליח כנראה שהוא יגיע גם לישראל בהמשך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראה הפיד. האם הוא יגיע גם לישראל?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully