וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לרוץ? קבלו המלצות לאוזניות אלחוטיות שוות בזול

25.12.2017 / 8:30

הדרך המהירה ביותר להיפטר מכל הקלוריות המיותרות של חנוכה היא לנעול נעלי ריצה, לשים מוזיקה באוזן ולצאת לריצה. אם הגיע זמנכם לרכוש אוזניות חדשות, קבלו את ההמלצות שלנו מ-200 שקלים ל-899 שקלים

אישה רצה. ShutterStock
לא משעמם לרוץ בלי מוזיקה?/ShutterStock

חנוכה נגמר והגיע הזמן להשיל את הקלוריות המיותרות של הסופגניות והלביבות שזללנו. הדרך הפשוטה ביותר להיכנס לכושר היא לשים אוזניות עם המוזיקה האהובה עליכם ולצאת לריצה, אבל איך תבחרו את האוזניות המתאימות לכם ביותר מבלי לקרוע את הכיס? בחרנו עבורכם שישה זוגות של אוזניות אלחוטיות מומלצות.

JBL T110BT

החברה האמריקנית מוכרת בארץ בזכות רמקולים ניידים ואוזניות פרימיום יקרות אך בארסנל המוצרים שלה גם לא מעט אוזניות אלחוטיות טובות וזולות שיספקו את מרבית הרצים המתחילים. JBLT110T הן בין הדגמים הזולים של החברה. בין שתי האוזניות יש כבל שטוח המקשר ביניהן ולא כבל עגול - מה שיבטיח הרבה פחות קשרים כשהאוזניות בכיס. זמן הסוללה של הדגם הזה ארוך ומספיק לכ-6 שעות האזנה בין טעינות. יש להן סאונד טוב ואטימות ברמה שתספיק למשתמשים מתחילים. את הפעולות הבסיסיות ניתן לבצע באמצעות שלט מובנה. מחירן בישראל: 200 שקלים.

JBL T110BT. JBL, אתר רשמי
JBL ידועים במוצרים היקרים שלהם, אבל יש גם אוזניות טובות במחיר נמוך./אתר רשמי, JBL

Jaybird Freedom 2

כשנה לאחר שנכנסה לפעילות רשמית בארץ, עם דגם Freedom הראשון שזכה להצלחה גדולה, דור ההמשך Freedom 2 מבטיח תמורה גבוהה יותר. האוזניות הללו דקות יותר מהדגם הקודם, ומעבר לסאונד המצויין ולעיצוב שהפך לסמל הסטטוס של החברה כולה, הן מציעות מנגנון בשם Speed Fit הייחודי לחברה ומאפשר למשתמשים להתאים את האוזניות לאוזן תוך כמה שניות. בערכה מסופק סט מתאמים עשיר כפי שהחברה נוהגת לשלב בכל אחד מדגמי האוזניות שלה, וכן חיבור לאפליקציית MySound המאפשרת להתאים לכל משתמש אישית את פסקול האימונים ואת גובה הצליל, הבס ופרמטרים נוספים בפלייליסט המועדף בזמן הריצה. חיי הסוללה מספיקים לשימוש של כ-4 שעות בין טעינות ובעזרת הסוללה הניידת המתחברת לשלט נקבל עוד 4 שעות שימוש. מחירן בישראל: 699 שקלים.

Skullcandy Method Wireless

החברה האמריקנית פחות מוכרת בישראל אך פופולרית בעיקר בארה"ב ובאירופה. Skullcandy Methood Wirelss הן אוזניות הדגל של החברה והן מעט שונות בצורתן החיצונית בהשוואה לאוזניות אחרות. הן מגיעות מחוברות לקשת פלסטיק קשיחה היושבת על הצוואר ממנה יוצאים שני חוטים לאוזניים. העיצוב הזה אמור לשמור שהאוזניות לא יעופו מהאוזן גם בזמן פעילות ספורטיבית מאומצת מבלי לגרוע באיכות. יש לאוזניות הללו סאונד טוב, בסים עוצמתיים מאוד, מצב מיוחד לניתוק רעשים מהסביבה ושלט לשלל פונקציות במיקום מאוד נוח - צמוד לחלקה התחתון של הקשת. חיי הסוללה ארוכים במיוחד, ועומדים על 9 שעות האזנה בין טעינות. מחירן בישראל 349 שקלים.

Jabra Sport Pace

בזמן אימון ריצה, חשוב לדעת כמה קלוריות שרפנו ולאיזה מרחק הגענו - והאוזניות האלו יספרו לכם במדויק; Jabra Sport Pace הן מדריכות כושר אישיות המסוגלות, בחיווי קולי, את פרטי האימון. האפליקציה של האוזניות יכולה להסתנכרן עם אפליקציות ספורט ייעודיות כמו Endomundo והן מעוטרות בפסים מחזירי אור להגברת הבטיחות. יש להן סאונד טוב וקשת קשיחה המתיישבת מאחורי האפרכסת מחזיקה אותן במקום במהלך הריצה. הן מספקות לכ-5.5 שעות האזנה בין טעינות ומחירן בישראל: 399 שקלים.

Vi LifeBEAM

אוזניות Vi של חברת LifeBEAM הישראלית משלבות חדר כושר שלם באוזניות קטנות למדי בזכות שימוש בבינה מלאכותית עם טוויסט. האוזניות יושבות על הצוואר עם קשת קשיחה והבינה המלאכותית תעקוב אחרי האימון שלכם ותדווח לכם בקול אישי, ולא מתכתי, מה מצבכם. האוזניות מודדות דופק ותעודד אתכם, ממש כמו מאמן כושר אישי צמוד, לדחוף קדימה. יש אפשרות לקיים אינטראקציה עם האוזניות ולענות לשאלות כמו בשיחה עם מדריך כושר. הסאונד שלהן נפלא וחיי הסוללה מאפשרים שימוש של כ-8 שעות בין טעינות. מחירן בישראל: 899 שקלים.

RHA MA750 Wireless

החברה הסקוטית ידועה בעיקר בזכות האוזניות החוטיות שלה אך לאחרונה השיקה RHA גם דגם אלחוטי, עם רמת סאונד שלא מביישת את האוזניות החוטיות. MA750 מיוצרות בעבודת יד, ובשונה מאוזניות אלחוטיות אחרות, בהן חומר הגלם העיקרי הוא פלסטיק קשיח, האוזניות הללו מיוצרות מפלדת אל-חלד עדינה שמבטיחה בידוד רעשים ברמה גבוהה. הן מעוצבות כקשת היושבת על הצוואר ממנה יוצאים שני חוטים לאוזניים. בנוסף, הן יושבות באוזנו של המשתמש מאחורה ולא מלפנים - מה שאמור לתרום עוד יותר לאחיזה. האוזניות מגיעות עם סט מתאמים עשיר מאוד בהם מתאמים מבודדי רעשים, סיליקון וספוג. מחירן בישראל: 699 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully