וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בובות סקס רובוטיות מסוכנות יותר מאשר מכונות הרג אוטומטיות"

1.1.2018 / 10:58

דוקטור קיית'לין ריצ'רדסון השיקה קמפיין שמטרתו להילחם בקיומם של רובוטים, איתם ניתן לקיים יחסי מין. "אם נמשיך בדרכים שהופכות את האנשים לחפצים, זו בעיה", טוענת מובילת המאבק

רובוטית הסקס סמנת'ה/ITV

בסרטון - האבא חשף בשידור את בובת הסקס הרובוטית שמשחקת עם הילדים ועושה שלישיה עם האמא

בין שלל האפקטים החיוביים שיש להתקדמות הטכנולוגית העצומה של השנים האחרונות על החיים של כולנו, פה ושם ניתן למצוא גם השפעות בעייתיות יותר כתוצאה מהמצאות כאלה ואחרות. אחת מהן, לפחות לדעת מספר אנשים, מגיעה מתחום הסקס עם רובוטים שם נערך קמפיין נגד התופעה החדשנית.

דוקטור קיית'לין ריצ'רדסון נשאה לאחרונה נאום חוצב להבות באורך של 25 דקות, בו הזהירה את האנושות מהסכנות שאורבות לה. ריצ'רדסון מאמינה כי חייבים להחרים את בובות הסקס הרובוטיות עוד לפני שהשימוש בהן יהפוך לנפוץ. בניגוד למפתחים כמו מאט מקמאלן, שיצר רובוט סקס בעל יכולות למידה בשם הרמוני, היא חושבת שהרובוטים האלה פוגעניים כלפי נשים. היא השוותה את את התופעה לימים ביוון העתיקה בהם גברים השתמשו בנשים כשפחות מין. לטענתה, חשוב יותר להשמיד את הרובוטים הללו מאשר לאסור על קיומן של מכונות הרג קטלניות.

עוד בנושא

עשתה 30 ניתוחים כדי להראות כמו כוכבות הפורנו האהובות על החבר שלה - ואז הם נפרדו
כוכבת האינסטגרם חשפה - כך אני נראית באמת, בלי פוטושופ

גיף סקס עם רובוט. מערכת וואלה! NEWS
זו התופעה שתביא לסוף של כולנו?/מערכת וואלה! NEWS

ב-2015, השנה בה השיקה את הקמפיין שלה, מספר מפורסמים כמו למשל סטיבן הוקינג ואלון מאסק התייצבו לצד קמפיין אחר - שקרא להחרים נשקים אוטונומיים. "אני חושבת שזו בעיה", אמרה ריצ'רדסון.

הנשקים האוטונומיים מתוכננים לערוך התקפות צבאיות ללא התערבות ידי אדם והם הרגו כבר אנשים רבים מסביב לעולם, אך הדוקטור עדיין טוענת שבובות הסקס הרובוטיות מהוות סכנה גדולה יותר על כולנו. "באופן מסוים, רובנו חיים בעולם הראשון", אמרה, "אנחנו לא חיים במצב בו אנו חווים מלחמות, הן מאוד רחוקות מאיתנו. בעולם שלנו, מה שמשנה זה שנתייחס אחד לשני כאל בני אדם, כאל גברים ונשים, כאלה מבוגרים וילדים".

"אם לא נצליח לעשות את זה", המשיכה, "אם נמשיך בדרכים שהופכות את האנשים לחפצים, זו בעיה". לטענתה, אם לא נעשה כלום כדי למנוע את התפשטות התופעה "החברה כפי שאנו מכירים אותה תסתיים. הכיוון אליו אנחנו הולכים נראה רע. אפילו אוכלוסיות רומאיות עתיקות הסתיימו בסוף".

צפו בהרצאה של ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully