וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום הכאב נסבל: כולם רוצים להגיע ל"רופאת השיניים הסקסית בעולם"

12.1.2018 / 9:31

יופייה המהמם של דוקטור מחראן נאסירי, בת 28 מהפיליפינים, גורם לתורים ארוכים של אנשים שמחכים להגיע למרפאה שלה. בזמנה החופשי היא גם מדגמנת בגדי ים - להנאת עשרות אלפי העוקבים אחריה ברשתות חברתיות

צילום מסך

ביקור אצל רופא השיניים ידורג כנראה גבוה מאוד ברשימת הדברים השנואים על רוב האנשים. זה כואב, לא נעים ובדרך כלל גם מלחיץ ומעלה חששות, אך מדוקטור מרחאן נאסירי בת ה-28 אף אחד לא מפחד - להיפך, אנשים עומדים בתור כדי להגיע לבדיקה במרפאה שלה. הכירו את "רופאת השיניים הסקסית ביותר בעולם".

עוד ב"אסור לפספס"

מאנטונלה לבובה פראית: לא תאמינו איך נראים היום כוכבי הטלנובלות שגדלתם עליהם
שפנפנות פלייבוי חושפות את הסודות האפלים מהקזינו של יו הפנר

יופיה המהמם של נאסירי קנה לה עדת מעריצים, וארבע שנים מהרגע שסיימה את לימודיה האקדמיים היא כבר נחשבת לרופאה הבכירה של המרפאה בה היא עובדת במנילה, בירת הפיליפינים. כאשר היא לא מקבלת פציינטים נלהבים ובודקת להם את השיניים, הרופאה היפהפיה מדגמנת בגדים וביקיני ומעלה את תמונותיה לרשתות החברתיות - לשמחתם של עשרות אלפי העוקבים אחריה בפייסבוק ובטוויטר.

"כשאנשים מגיעים אלי רק כדי לראות אותי, זה קצת מוזר אבל גם מחמיא באותו הזמן", אמרה לתקשורת המקומית, "אבל לפחות יוצא שהשיניים שלהם נבדקות, ושאנחנו משוחחים על חשיבות היגיינת הפה שלהם". נאסירי היא ממוצא פרסי, והיא מדברת אנגלית, פיליפינית וערבית. לדבריה, היא בחרה להיות רופאת שיניים כדי לגרום לאביה גאוה. "איבדתי את אימי לפני כמה שנים, ואבי עבד קשה כדי שאוכל ללמוד ולהגשים את החלומות למרות הקשיים".

לטענתה, היא מקווה להיות מוכרת עבור יותר מהמראה שלה. "יופי הוא דבר שמתפוגג", אמרה, "אז כדאי להתמקד יותר במה שאנחנו יכולים לתרום לעולם, כי זה מה שעושה את האנשים ליפים באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully