וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על טעינה אלחוטית וגם איזה מטען מומלץ לקנות

2.1.2018 / 8:47

בשנת 2017 רוב מכשירי הדגל של היצרניות המובילות הגיעו עם תמיכה בטעינה אלחוטית. הסמארטפונים שמציעים טעינה אלחוטית מבוססים על אותו התקן, והמבחר של המטענים בארץ לא כזה גדול. עשינו סדר

מטען אלחוטי. בלקין, אתר רשמי
מטען אלחוטי מתאים למי שמסוגל להניח את הסמארטפון לשעה./אתר רשמי, בלקין

אחד הטרנדים שאפיין את עולם המובייל בשנת 2017 הוא טעינה אלחוטית; מכשירי הדגל שהושקו על ידי היצרניות הגדולות בשנה החולפת הציעו תמיכה במטען אלחוטי, כמו אייפון 8 ואייפון X, גלקסי נוט 8 של סמסונג וגם V30+ ו-G6 של LG.

כמו הטעינה הרגילה בכבל, גם טעינה אלחוטית מבוססת על תקן אוניברסלי, עליו אחראים קונסורציום הטעינה האלחוטית. הארגון מפתח את תקן QI, שהוא פתוח לכולם ומאגד 250 חברות בהן כל יצרניות הסמארטפונים המובילות. חלק מהסמארטפונים והמטענים תומכים בטעינה אלחוטית איטית יחסית, ולכן מומלץ להשתמש במטען אלחוטי במשרד, בעסק או בכל מקום שאתם שוהים בו במהלך היום, כשהסמארטפון יושב באותה הנקודה לאורך זמן.

משטח הטעינה האלחוטי מקל על החיים, כי הוא מאפשר פשוט להניח עליו את הסמארטפון כמו שמניחים על השולחן מבלי להתעסק בכבלים. אם אתם משתמשים כבדים והסמארטפון כל הזמן ביד שלכם, עדיף שתחברו לו כבל. למרות שמרבית מכשירי הדגל, שהושקו השנה, הציעו תמיכה בטעינה אלחוטית, ואף שמדובר בתקן מיושן יחסית שקיים בסמארטפונים כבר ארבע שנים, מבחר המטענים האלחוטיים בארץ הוא יחסית מצומצם.

בישראל תמצאו בעיקר מטענים אלחוטיים ממותגים של חברת Belkin ושל סמסונג וגם אינספור מטענים אלחוטיים לא ממותגים מתוצרת סין. אף על פי שמדובר בתקן חופשי, אם אתם מחפשים מטען אלחוטי עם הספק גבוה יחסית עדיף לרכוש מוצר מחברה מוכרת כמו בלקין, סמסונג או אפל (אחרי שהיא תתחיל למכור את המטען האלחוטי שלה בישראל). סמארטפונים כמו V30 , אייפון X ונוט 8 תומכים בטעינה אלחוטית מהירה אז שימו לב שגם המתאם והכבל שמתחברים למטען המהיר תומכים בהספק גבוה (כלומר, מטען מהיר).

איזה מטען מהיר מתאים לי?

מאחר והמבחר בישראל לא גדול במיוחד, עשינו לכם סדר במטענים שנמכרים רשמית בישראל. חברת "ביקונקט", היבאונית הרשמית של בלקין, משווקת שלושה מטענים אלחוטיים בישראל, ממחיר התחלתי של 199 שקלים. המטען הראשון, מדגם 5W BOOST UP BELKIN F8M747, יטעון את הסמארטפון בעוצמה של חמישה וואט, עוצמה יחסית נמוכה לכן הטעינה גם תהיה איטית. הדגם השני Boost up Belkin F7U027 יטעון את הסמארטפון בעוצמה של 7.5 וואט והוא יעלה לכם 369 שקלים, זה לא סכום נמוך בשביל מטען אבל הוא מהיר יותר משמעותית מהדגם הראשון. לדגם השלישי, 15W BELKIN F7U014 BOOST UP, יש הספק של 15 וואט והוא מהיר כמו מטען מהיר המחובר בכבל. החיסרון היחידי הוא תג המחיר של 379 שקלים.

האלטרנטיבה הממותגת הנוספת היא מטען אלחוטי מהיר של סמסונג, שעולה 349 שקלים ותומך בטעינה מהירה של 10 וואט. למטען מעמד מיוחד עליו ניתן להניח את הסמארטפון, ויש גם דגם ישן יותר של החברה, התומך ב-10 וואט, במחיר של 299 שקלים. המטענים האלה מאוד פופולריים ואפשר לרכוש את אותם הדגמים גם בהזמנה מאתרי קניות בעולם. עם זאת, שימו לב שאתם רוכשים מוצר מקורי, או לפחות מודעים לכך אם אתם רוכשים מוצר לא-מקורי.

אם הסכומים נמוכים מדי, יש סיבה לחשוד שאתם עלולים לקבל מוצר ברמה נמוכה, או לא בטיחותי מספיק. הקפידו לבחור ספק עם דירוג גבוה ותגובות חיוביות. המחירים בישראל גבוהים אבל אם אתם רואים מטען ברשת בעשרות שקלים, שמחרו בחנויות הוא מאות שקלים, יש סיכוי שמדובר במוצר מזויף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully