וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שזוללות הכי הרבה סוללה ואחסון בסמארטפון

3.1.2018 / 8:53

לא משנה כמה הסמארטפון שלנו מתוחכם, ברגע שהסוללה נגמרת הוא לא שווה יותר ממשקולת נייר. יש דרכים רבות לחסוך בחיי סוללה, אבל כדאי גם להכיר את האפליקציות שזוללות לנו הסוללה הכי מהר

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק זוללת גם סוללה וגם אחסון./ShutterStock

שנת 2017 בעולם המובייל הייתה בסימן הסוללה; זה בא לידי ביטוי במערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0, ששמה דגש על הארכת חיי הסוללה וניהול צריכת האנרגיה בסמארטפון, פרשת האטת האייפונים עם הסוללה המזדקנת על ידי אפל ובאופן כללי ניתן לסמן את חיי הסוללה כעקב אכילס של מכשירי הדגל בשנה שחלפה.

בעוד היצרניות מנסות לחסוך ולהאריך את חיי הסוללה, הן לא יכולות לשלוט בכמות האנרגיה שצורכות האפליקציות הפופולריות, שפועלות בחלקן ברקע ומפעילות רכיבים שונים. חברת אבטחת המידע Avast אספה משלושה מיליון משתמשי אנדרואיד נתונים על האפליקציות הפופולריות ביותר, שתופסות הכי הרבה שטח אחסון ומבזבזות הכי הרבה את הסוללה.

הדוח של אוואסט מחלק את האפליקציות הבזבזניות לכמה קטגוריות. בקטגוריית האפליקציות שמבזבזות הכי הרבה סוללה, כשהן פועלות ברקע, ממוקמות שלוש אפליקציות מובנות של סמסונג, המגיעות מותקנות במכשירי החברה; במקום החמישי ולאחריה ווטסאפ במקום השישי, פייסבוק במקום השביעי ו-WeChat הסינית במקום השמיני.

האפליקציות הכי בזבזניות. צילום מסך
האפליקציות הכי בזבזניות/צילום מסך

בקטגוריית האפליקציות שמבזבזות הכי הרבה סוללה, המופעלות על ידי המשתמשים, גם תמצאו אפליקציה של סמסונג בראש הרשימה. במקום השלישי אפליקציית נטפליקס, ברביעי ספוטיפיי, בחמישי סנאפצ'ט, במקום השישי אפליקציית הניקוי הפופולרית Clean Master, במקום השמיני אאוטלוק של מיקרוסופט, ובמקום התשיעי אפליקציית החדשות של ה-BBC.

הנתון הרלוונטי ביותר לרוב המשתמשים זה הדירוג של האפליקציות החברתיות. בראש האפליקציות הבזבזניות עומדת פייסבוק, הידועה בתור זוללת משאבים. העצה הכי טובה שלנו היא לגלוש בפיד של פייסבוק באמצעות הפדפן ולא האפליקציה, אם אתם צריכים לחסוך בסוללה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האפליקציות הכי בזבזניות. צילום מסך
האפליקציות הכי בזבזניות/צילום מסך

החברה בדקה גם את המשחקים שמבזבזים הכי הרבה סוללה, ובמקום הראשון Candy Crush Saga ומיד אחריו Candy Crush Soda Saga. במקום השלישי Piano Tiles 2, במקום הרביעי Clash of clans ובמקום החמישי My Talking Tom.

בקטגוריית האפליקציות שתופסות הכי הרבה מקום אחסון, ופועלות ברקע, נמצאת במקום הראשון אפליקציית הרשת החברתית, פייסבוק. האפליקציה שומרת קבצי Cache שמסייעים להעלאה מהירה של האפליקציה, אבל גם תופסים מקום רב. מיד אחריה אינסטגרם מבית פייסבוק ובמקום השלישי אמזון קינדל, אפליקציית קריאת הספרים של אמזון; במקום הרביעי פייסבוק מסנג'ר ובמקום החמישי אפליקציה בשם CosmiSia. גוגל מפות במקום השביעי, דפדפן כרום בשמיני ופיירפוקס בתשיעי. בקטגוריית האפליקציות שזוללות הכי הרבה מקום, ואינן פועלות ברקע, תוכלו למצוא את ספוטיפיי במקום הראשון ואת סנאפצ'ט במקום השני.

עוד קטגוריה נוספת, האפליקציות שמבזבזות הכי הרבה נתוני גלישה בזמן הההפעלה. במקום הראשון פייסבוק, במקום השני אינסטגרם, במקום השלישי יאהו יפן, במקום הרביעי פיירפוקס ובמקום החמישי אפליקציית מזג האוויר The Weather Channel. האפליקציות שמבזבזות הכי הרבה נתוני גלישה באופן כללי הן נטפליקס במקום הראשון, ספוטיפיי במקום השני, סנאפצ'אט במקום השלישי, אפליקציית החדשות של ה-BBC במקום הרביעי ושירות הודעות Line במקום החמישי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

האפליקציות הכי בזבזניות. צילום מסך
האפליקציות הכי בזבזניות/צילום מסך
האפליקציות הכי בזבזניות. צילום מסך
האפליקציות הכי בזבזניות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully