וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו בזמן העבודה: המדריך המלא לסקסטינג מושלם

14.1.2018 / 9:50

הסקסטינג - שליחת הודעות טקסט סקסיות - הפך לפעולה שגרתית בחיי האהבה שלנו ובעולם הפנויים-פנויות (וגם הנשואים), אבל איך עושים זה נכון? מגזין האופנה "טוטלר" מציג: כל מה שצריך לדעת בנושא

צלמים זמניים מורשים

בעידן בו הטלפונים הסלולריים לוקחים תפקיד פעיל בחיי האהבה שלנו, כדאי ללמוד כיצד לעשות את זה כמו שצריך. מגזין האופנה הבריטי "טוטלר" פרסם מדריך כדי לעזור לאנשים לשלוח סקסטים (הודעות טקסט סקסיות) בכל מצב נתון ובצורה הכי נכונה ומתאימה. חלק מהטיפים, כמו למשל לא לגשת לעניין מהר מדי, הם הגיוניים מאוד, אך אחרים בהחלט נשמעים קצת מוזרים.

"המילים הן מגרש המשחקים של הסקס שלכם", מסביר המגזין הוותיק, שאפילו מעודד את קוראיו להיות עירומים לחלוטין כשהם שולחים הודעות, אם זה עוזר להם להיכנס למצב רוח המתאים. עם זאת, הטיפ הזה עשוי להתנגש עם טיפים אחרים של המגזין, כמו למשל לשלב סקסטינג בפעילויות שגרתיות, כמו למשל כשאתם מאכילים את הכלב.

עוד בנושא

הבחורה שתהפוך את מסרוני הסקס שלכם לסרטונים
סייבר-סקס בטוח: אפליקציה להחלפת תמונות עירום - בלי חשש לפורנו נקמה

סקסטינג עם כלב. מערכת וואלה! NEWS
ככה זה נראה כשעושים סקסטינג כשמאכילים את הכלב?/מערכת וואלה! NEWS

"תשלחו הודעת זימה לפיה היד שלכם בתוך המכנסיים, בזמן שאתם בכלל עוטפים מתנה או מוציאים את הזבל", נכתב במדריך, "סקסטינג לא מונע מכם להיות פרקטיים". טיפ נוסף הוא לשלוח לבן או בת הזוג הפוטנציאליים הודעה בה כתוב: "אני עירום/ה, איפה את/ה?".

בנוגע לסוגיית תמונות העירום, שנהוג לשלוח בימינו לבני זוג, מציע המגזין לנקוט בגישה שמרנית יותר, בסגנון של "צעד-צעד:. כלומר, "עדיף לא לשלוח תמונה שלכם בלי מכנסיים למישהו שלא שכבתם איתו עדיין".

גיף סקסטינג. גיפי, מערכת וואלה! NEWS
עדיף לא לשלוח תמונה שלכם בלי מכנסיים למישהו שלא שכבתם איתו עדיין"/מערכת וואלה! NEWS, גיפי

המגזין אף מייעץ לשלוח הודעות סקסיות בזמן ישיבות בעבודה ומגדיר את זה "אידיאלי", למרות הסיכון להיתפס בשעת מעשה. טיפים נוספים: לא לשלוח אחרי ריב, להשתדל לא לשנות את הנושא כאשר מקבלים ממישהו סקסט ובעיקר, כשהסקסטינג בשיאו - להישאר רגועים וקולים. "אם הדברים לא מתלהטים, לא לנסות בכוח", מזהיר המגזין.

גם התרחיש הפחות חיובי זוכה לאזכור, והמגזין מייעץ מה לעשות במקרה שההודעות נתקלות בתגובות לא טובות - במילה אחת, תכחישו. "פשוט תעמידו פנים שמישהו לקח לכם את הטלפון ותכחישו הכול", מדריך 'טוטלר', "או תעזבו את המדינה וזהו".

גיף זה לא אני. מערכת וואלה! NEWS
או שפשוט תכחישו הכל/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully