וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוטים החדשים של LG רוצים לגנוב לכם את העבודה

בשנים האחרונות מתמקדת ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית בפיתוח של רובוטים, שאמורים לספק שירות אישי ולהחליף מקצועות ותיקים. השנה הציגה החברה ב-CES רובוט שמסייע בסופרמרקט, רובוט מלצר ורובוט סבל

יח"צ - חד פעמי

אם הייתם רואים את הרובוטים האלה לפני כשלוש שנים במסעדה או בנמל תעופה, הייתם מרגישים שנשאבתם לפרק של "מראה שחורה", אבל בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם CES 2018, המתקיימת כעת בלאס וגאס, הם כבר הפכו לדבר שבשגרה.

בתערוכה אשתקד הציגה LG שלושה רובוטים: הראשון מיועד לספק מידע בנמלי תעופה, השני היה רובוט מכסחת דשא, הדומה לרובוט השואב, והשלישי היה רובוט ביתי בשם קלואי שמזהה את כל מי שנכנס הביתה, ומתריע על זרים. במהלך השנה האחרונה ביצעה LG פיילוט של רובוט המיועד לנמלי תעופה בנמל התעופה אינצ'ון שבקוריאה ואחרי התקופה הארוכה, סיימה החברה את הבדיקה בהצלחה.

ב-LG מבינים את האתגר העיקרי של השימוש ברובוטים - הם לא מסוגלים להביע רגשות, אבל באמצעות המסך ואנימציות מיוחדות, הרובוטים מאפשרים אינטרקציה רגשית עם המשתמש. "כחלק משמעותי במנוע הצמיחה העתידי שלנו, LG מחוייבת להתרחב בקטגוריית הרובוטים שיכולים לספק נוחות אמיתית וחדשנות לחיי הצרכנים", אמר ריו היי-ג'ונג, ראש חטיבת הפתרונות החכמים ב-LG. "אנחנו נמשיך לפתח מגוון רחב של מוצרים בסגנון הרובוטים הביתיים והעסקיים שלנו, ולחפש הזדמנויות חדשות לתרום להתפתחות תעשייה הרובוטיקה".

LG רובוטים CES 2018. LG,
רגע, מה עם טיפ?/LG

השנה הציגה LG עוד שלושה רובוטים חדשים, הראשון מיועד לסופרמרקטים. כבר היום בחלק מהמרכולים עומדות לרשותנו קופות עצמאיות והרובוט יתפקד בצורה דומה; הקונים יסרקו באמצעות הרובוט את הפריטים, הוא יציג את מחירי המוצרים ואף יציג את רשימת הקניות המלאה. הרובוט יהיה מסוגל גם להדריך את הקונים למוצרים שנבחרו מראש באפליקציה, כך שאם משתמש סימן "חלב" בעגלת הקניות באפליקציה והוא לא מוצא - הרובוט יכוון אותו למקרר החלב.

LG מתכוונת גם להחליף את המלצרים במסעדות עם רובוט המגיש אוכל ושתייה. את הרובוט הזה מייעדת החברה לבתי מלון ולטרקלינים בנמלי תעופה. הרובוט כולל מגש מובנה נשלף ומסוגל להגיש את האוכל והשתייה ללקוחות. עוד יכול הרובוט לקחת הזמנות מאנשים, לשלוח אותה למטבח, לאסוף אותה ולבסוף, כאמור, להגיש אותה.

הרובוט השלישי שהשיקה החברה הוא רובוט סבל המיועד לבתי מלון ולטענת החברה, ממזער את אי-הנוחות כתוצאה משירות איטי והמתנה ארוכה במהלך השהות במלון. הרובוט יכול לבצע צ'ק-אין וצ'ק אאוט בזריזות, לדאוג לתשלום בכניסה למלון או ביציאה, לאסוף את המזוודות ולהביא אותם ישירות לחדר או אפילו להעביר את המזוודות ישר למכונית.

הרובוטים האלה בתחילת דרכם, אבל אין ספק שמדובר במגמה שתלך ותתחזק. ככל שיחלפו השנים, והטכנולוגיה תשתפר, תתמזער ותהפוך לזולה יותר כך נראה יותר רובוטים המבצעים פעולות שפעם עשו בני-אדם. כנראה שלא נראה בשנים הקרובות את אחד הרובוטים האלה בישראל, שכן כרגע החברה מתכננת להשיק אותם רק בדרום-קוריאה.

הכותב הינו אורח של חברת LG.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רובוט מלצר LG. LG,
"אני @ונא את ה4בודה שלי". הרובוטים החדשים של LG/LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully