וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון, זה מה שהתחדש בעדכון האחרון שקיבלתם לווטסאפ

11.1.2018 / 9:23

בתקופה האחרונה עובדת אפליקציית המסרים הפופולרית על פיצ'רים שאמורים להפוך את ההודעות הקוליות להרבה יותר נוחות לשימוש. אם אתם חובבי הודעות קוליות, השדרוג האחרון ל-iOS יתרום הרבה לשקט הנפשי שלכם

ווטסאפ. ShutterStock
העדכון האחרון הופץ לפני יומיים והגיע לכולם עד אתמול./ShutterStock

מבין מיליארד המשתמשים של ווטסאפ בעולם, רבים משתמשים בהודעות קוליות במקום הקלדה כאמצעי להעברת מסרים. עם זאת, אפשרות ההקלטה שהושקה לפני כשנה וחצי סובלת מחיסרון משמעותי: בעת יציאה מהאפליקציה, מכל סיבה שהיא, או בעת מעבר להודעה אחרת בחלון השיחות, ההקלטה נמחקת כלא הייתה.

העדכון לא הביא שינויים ויזואליים בולטים אבל העדכון האחרון ששחררה, וזמין כרגע למשתמשי אייפון בלבד, אפליקציית המסרים הוסיפה אפשרות להקליט את ההודעה לפני השליחה. הפיצ'ר נועד להתגבר על המחיקה של הודעה קולית ארוכה כשנכנסת שיחה בדיוק בזמן ההקלטה או מעבר לאפליקציה אחרת בזמן ההקלטה.

האפשרות החדשה שומרת את ההקלטה הקולית מקומית על האייפון בטרם השליחה. לאחר הקלטת הודעה קולית שנקטעה באמצע, יבחינו המשתמשים בחלק התחתון של חלונית השיחה בחיווי של ההודעה ששלחו, אותה ניתן לשמוע טרם השליחה בלחיצה על סמל הניגון או למחוק אותה על ידי לחיצה על סמל פח הזבל.

ווטסאפ האזנה להודעה מוקלטת. צילום מסך
אחרי שחוזרים לחלון השיחה, אפשר לנגן את ההודעה או למחוק אותה לפני השליחה./צילום מסך

אם תרצו להאזין להקלטה שלכם לפני השליחה, פשוט נעלו את לחצן ההקלטה - על ידי לחיצה ארוכה וגרירה של האצבע כלפי מעלה עד הופעת אייקון המנעול - ובסוף הקטינו את כל החלונות וחזרו למסך הבית בזמן ההקלטה בלחיצה על כפתור הבית. ההודעה תמתין לכם בחלון השיחה, מוכנה להשמעה, ברגע שתחזרו לווטסאפ.

האפשרות הנוכחית מצטרפת לפיצ'ר שהושק לא מזמן, המאפשר לנעול את הקלטת ההודעה הקולית, כדי שהאצבע לא תצטרך להפעיל לחץ על הכפתור כל זמן ההקלטה. שתי האפשרויות החדשות הופכות את המסרים המוקלטים הארוכים לנוחים הרבה יותר, אך לא ישפיעו רבות על מסרים קצרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully