וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה הדרואידים שאתם מחפשים: שיחקנו עם BB8 - הצעצוע הגיקי המושלם

12.1.2018 / 10:26

ביפ בופ בופ פייייפ #@$%&*#@$%&*#@$%&*, ברררפ אי או אי, ביפ בופ בופ טרררר ווויייי #@$%&*#@$%&*#@$%&*~!%#. סקירה

צלמים זמניים מורשים

לסדרת "מלחמת הכוכבים" היסטוריה ארוכה של מרצ'נדייז מכל סוג, צבע וצורה אבל BB8 של ספרו הוא אולי הכיפי והחמוד ביותר מבין כל הצעצועים. עם יציאת הסרט "מלחמת הכוכבים אחרון הג'דיי" השיקה ספרו בשיתוף עם דיסני את BB8 ו-BB9 המחודשים. מבחינת המראה, BB8 החדש נראה קצת יותר חבוט ושרוט - בהתאם לתלאות שעברו עליו בסרט.

BB8 מבוסס על הטכנולוגיה של ספרו, בתוספת הראש הניתק. הוא כדור חכם אלחוטי המופעל על ידי אפליקציה, על ידי מחוות קוליות או על ידי מחוות פיזיות באמצעות צמיד מעוצב בסגנון "ברית המורדים", שמצורף לערכה. BB8 נטול שקעים ומסוגל לנוע בכל הכיוונים. הוא מגיע עם בסיס טעינה אלחוטית, שמחובר בכבל לחשמל או למחשב, עליו מניחים את הספרו בכל זמן שלא משתמשים בו, וכך הוא נשאר טעון תמיד. לפי נתוני החברה, טעינה מלאה מספיקה לשעה של משחק, אבל הגענו לעתים נדירות למצב שלא נותרה בו אנרגיה. מצאנו את עצמנו משחקים עם BB8 כמה דקות בכל שעה, ולא שעה רצופה, כך שהבסיס דואג שלא תישארו בלי הדרואיד שלכם.

הדבר הראשון ששמים לב אליו, כשפותחים את המארז של BB8 זו הרמה הגבוהה של הגימור. הוא מגיע בתוך מארז מתכת מעוצב, הצמיד מתחבר עם מגנט ועוטף את פרק כף היד בנוחות, האפליקציה יציבה והספרו עצמו מרגיש איכותי ומהודק. הכול מחובר כמו שצריך והתחושה היא שהושקעה מחשבה בעיצוב וגם בהרכבה של המוצר. לדברי החברה, BB8 מסוגל ללמוד את ההתנהגות של המשתמש ולהתאים את הגישה שלו בהתאם. הצעצוע הזה נראה עדין אבל הוא לא שביר, ותוכלו להתנגש איתו בקירות או במכשולים שתציבו לו מבלי לחשוש. למעשה, כמעט לא ניתן למנוע את ההתנגשויות הללו, שלרוב מנתקות את ראשו מגופו. הראש נדבק חזרה בקלות בעזרת מגנט, אבל עדיין תצטרכו להגיע עד הספרו כדי לחבר אותו.

BB8. וואלה! TECH, מערכת וואלה! NEWS
מה חדש בטטואין? BB8/מערכת וואלה! NEWS, וואלה! TECH

BB8 זז בדיוק כמו בסרט ומתנהג כמו בסרט, ולמרות שהוא רק מצפצף קל לזהות שיש לו אופי. הראש נשאר מחובר תמיד בזמן הנסיעה, למרות התנועה הסיבובית, בזכות מגנט וסט גלגלים בתחתית הראש. עם זאת, כאמור, רכיב הראש לא יציב במיוחד וכל התנגשות קלה תכריח אתכם לגשת לספרו ולחבר את הראש בנגיעה. השליטה ב-BB8 דורשת הסתגלות מסוימת. ברגעים הראשונים קשה להבין לאיזה כיוון הוא פונה, ולוקח זמן להבין שהראש פונה לכיוון הנסיעה. אחד החסרונות הבולטים שלו הוא בקר השליטה המבוסס על אפליקציה; ברגע שנכנסת שיחה לסמארטפון, אי-אפשר להמשיך לשחק איתו ובכל פעם צריך להסתנכרן מחדש, תהליך שלוקח כמה שניות עד חצי דקה; אבל כשהוא חוזר על עצמו רק כי הנחתם בצד רגע את הסמארטפון, זה יכול להיות מעיק.

BB8 מסובב ראשים, וכל מי שראה אותו רצה לגעת בו ולשחק איתו. זה צעצוע לצעירים ולמבוגרים, וכולם יכולים לבלות איתו לא-מעט שעות בכיף, אבל קחו בחשבון שצריך סמארטפון פעיל כדי לשחק איתו, וקצת ידע טכני בהפעלה של הממשק. כדי להתחבר לספרו צריך להפעיל גם את רכיב ה-GPS וגם את הבלוטות', ואת האפליקציה מורידים בחינם מחנויות האפליקציות של גוגל ואפל; לוקח כמה דקות לסנכרן אותו עם הסמארטפון וכדי להשתמש בצמיד צריך אפליקציה נפרדת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
BB8. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
מוצר שמרגיש איכותי./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

מבחינת השליטה ב-BB8, הממשק מציע ארבע אפשרויות שליטה - וזה מעולה: יש את הבקר הרגיל (חיצים), איתו תוכלו להניע את הספרו בזמן אמת; בנוסף יש מצב שליטה על ידי שרטוט המסלול, ויש את צמיד היד ששולט בספרו באמצעות מחוות פיזיות. כמו כן, BB8 מסוגל להגיב גם לפקודות קוליות. הממשק עשיר בפיצ'רים מהנים, מלבד היכולת לשלוט ב-BB8 - יש לו מצבים מתוכנתים כמו כעס ושמחה, וניתן להקליט ולצפות בהודעות הולוגרפיות מוקלטות מראש במציאות רבודה. כלומר, ברגע שמסתכלים על הספרו מבעד למסך הסמארטפון ניתן לראות את ההודעה מוקרנת באוויר (כן, בדיוק כמו בסרט).

BB8 מגיע למהירות של 7.2 קמ"ש והטווח שלו הוא כשלושים מטרים, אבל ממרחק כזה תתקשו עוד יותר לשלוט בו. משקלו כ-200 גרמים וקוטרו (ללא הראש) 7.3 סנטימטרים. מחירו של BB8 בישראל עומד על אלף שקלים, ותוכלו להשיג אותו ברשתות השיווק. בשורה התחתונה, מדובר בצעצוע איכותי וכיפי מאוד, עם תג מחיר של סמארטפון חדש ואופי של מורד. אם אתם הולכים לישון כל לילה בפיג'מה של סטאר וורז, כנראה שתשמחו להחזיק BB8 אחד ליד המיטה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully