וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה הדבר ההזוי שממסתר בתמונת הנוף המיוחדת הזאת

19.1.2018 / 8:49

בחור צילם את הנוף העוצר נשימה שמשקיף אל בלפסט, אירלנד, ורק כמה ימים לאחר מכן, כשעשה "זום אין", הוא הבחין בדבר הבאמת עוצר נשימה שמופיע בתמונה הזאת. תצליחו לראות זאת בעצמכם?

גאווין בסט צילם את תמונת הנוף הנדירה. טוויטר, צילום מסך
גאווין בסט צילם את התמונה המושלמת/צילום מסך, טוויטר

כל צלם, מקצוען או חובבן, יכול לחכות במשך כל חייו כדי לתפוס את "התמונה המושלמת". גאווין בסט לא צריך לחכות עוד. בן ה-43 טייל עם חבריו בבלפסט, אירלנד, בערב השנה החדשה כשהחליט לעצור ולצלם את תמונת הנוף המהממת הזאת. כמה ימים לאחר מכן הוא עשה "זום אין" לתמונה ולא האמין למה שראו עיניו.

בסט פרסם את התמונה בטוויטר וסיפר ל-The Mirror איך הוא עלה על התגלית. "כשרפרפתי בתמונות מאוחר יותר בנייד שלי לא הבחנתי בכלום. רק אחרי כמה ימים כשהעברתי את התמונות למחשב, שמתי לב למשהו מוזר, עשיתי זום אין וקלטתי את זה".

אתם מזהים מה באמת מיוחד בתמונה?

תמונת הנוף הזאת מסתירה משהו מפתיע. טוויטר, צילום מסך
התמונה הזאת לא מיוחדת רק בגלל הנוף שלה. שימו לב טוב/צילום מסך, טוויטר

עוד באותו נושא

נראה אתכם מצליחים למצוא את החייל המוסווה שמסתתר בתמונה

לכתבה המלאה

בתזמון מפתיע, בסט הצליח לתפוס בתמונה את הרגע שמישהו קופץ באוויר מקצה ההר הסמוך - ככל הנראה עבור תמונה משלו. הוא אמר: "זה צירוף מקרים הזוי פשוט שהצלחתי לתפוס בדיוק את הרגע שהבחור הזה קפץ באוויר. אפילו לא שמתי לב שיש שם מישהו. במקרה התזמון היה מושלם ונוצרה תמונה מצחיקה".

זה מה שמסתתר בתמונת הנוף שצולמה ע"י גאווין בסט. טוויטר, צילום מסך
מה הסיכויים? גאווין בסט תפס בתמונה בחור קופץ באוויר/צילום מסך, טוויטר

בסט מקווה בעזרת הרשת לאתר את הדמות המסתורית, "זה יהיה ממש מטורף אם נצליח למצוא אותו. פרסמתי את התמונה בטוויטר כי חשבתי שהיא מיוחדת וששווה לחלוק אותה. על הדרך אשמח אם נמצא אותו". התמונה זכתה מאז לאלפי לייקים ושיתופים ונכון לזמן כתיבת שורות אלה - החיפושים עדיין נמשכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully