וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני ההשקה: המפרט של גלקסי S9 דלף לרשת

17.1.2018 / 9:38

לפי הדיווחים האחרונים ברשת, גלקסי S9 יכלול אלמנטיים עיצוביים דומים מאוד לקודמו, אבל השדרוג המשמעותי ביותר יהיה במצלמה

סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי הבא צפוי להיראות דומה מאוד לגלקסי S8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

סמארטפון הדגל של סמסונג, גלקסי S7, הושק רשמית בעולם רק בחודש אוגוסט של שנה שעברה, ומחליפו צפוי לראות אור כבר בחודש הבא, במסגרת תערוכת המובייל העולמית MWC 2018 שתתקיים בברצלונה. ענקית הטכנולוגיה לא תמתין הפעם חצי שנה אחרי המתחרה הגדולה שלה מדרום קוריאה ותשיק את הדור החדש שלה בתחילת השנה.

לפי הדיווחים האחרונים ברשת, גלקסי S9 יכלול אלמנטיים עיצוביים דומים מאוד לקודמו, למעט שינויים קלים בצד המפרט; השדרוג המשמעותי יהיה כנראה במערך הצילום. אריזת המכשיר, שדלפה לרשת, רומזת כי הסמארטפון היוקרתי יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' מסוג AMOLED ברזולוציית Quad HD+. עוד נודע כי תחת מכסה המנוע יצויד המכשיר בערכת השבבים Exynos 9810, שנחשפה לא מזמן, לצד זיכרון עבודה בנפח 4 גיגה RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. ככל הנראה יהיו גרסאות עם נפח אחסון שונה.

השינוי הגדול, כאמור, יהיה כנראה במצלמות. מצלמת הסלפי תגיע עם חיישן של 8 מגה פיקסל, בעוד המצלמה האחורית תצויד בחיישן 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.5 ומייצב תמונה אופטי. לראשונה, המצלמה האחורית תוכל לצלם סרטונים בהילוך סופר-איטי, בקצב של 1,000 פריימים לשנייה. מערך הצילום האחורי לא יהפוך לכפול, כמו אצל המתחרים, אלא יצויד בטכנולוגיה מתקדמת (כמו במצלמה הבודדת בפיקסל 2 של גוגל) שתאפשר צילומי עומק שדה.

המארז של גלקסי S9 דלף לרשת. צילום מסך
אריזת המכשיר דלפה לרשת - עם כל המפרט./צילום מסך

כבר היום המצלמה של הגלקסי, בעלת החיישן הבודד בגב המכשיר, מפיקה תמונות מעולות בתנאי תאורה מאתגרים, ומנצחת בנוקאאוט מצלמות של מכשירי דגל יקרים. לפי השמועות האחרונות, גם הפעם סמסונג לא שילבה את חיישן טביעות האצבע תחת המסך, אך המיקום שלו יהיה נוח יותר - תחת המצלמה האחורית ולא לצדה. כמו כן, סורק העין נותר במקומו וגם הדגם הבא צפוי להיות עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68.

טרם נחשף מחירו של גלקסי S9 אך ההערכה היא כי תג המחיר שלו יהיה גבוה בכ-140 דולרים ממכשיר הדגל הנוכחי. הוא צפוי להגיע לחנויות בעולם בחודש מרץ, ולישראל זמן קצר לאחר מכן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully