וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את 2018: מתי הזמן הכי טוב לקנות סמארטפון דגל חדש?

17.1.2018 / 9:43

לכל יצרנית יש את לוחות הזמנים שלה, אבל למרבה המזל הם די קבועים. מתי יוצאים מכשירי גלקסי או אייפון חדשים, ומתי הזמן הכי טוב לקנות מכשיר שנמכר בארץ כבר חצי שנה? עשינו לכם סדר

מחזיקה סמארטפון בחנות. ShutterStock
מחזיקה סמארטפון בחנות/ShutterStock

רוצים לרכוש סמארטפון חדש ומתלבטים מתי הטיימינג הנכון להשיג את הדיל הכי משתלם? 2018 החלה לפני כשבועיים ובקרוב אנחנו נכנסים לגל ההשקות הראשון של השנה. סמסונג השיקה בארץ את גלקסי A8 החדש וצפויה להשיק בעולם בסוף חודש פברואר את גלקסי S9, במקביל להשקה של מכשיר הדגל החדש של LG. שיאומי משיקה את מכשירי הדגל שלה כמה חודשים אחרי ואפל משיקה אייפון חדש חצי שנה אחרי הגל הראשון. בין ההכרזות העיקריות יש השקות נוספות של מכשירי דגל, מכשירי ביניים ופאבלטים, כמו סדרת הנוט של סמסונג, שחונכת דגם חדש מדי אוגוסט, או סדרת ה-V של LG, שמתחדשת בכל חודש ספטמבר. השנה עמוסה בהכרזות על סמארטפונים חדשים אבל מה הזמן הכי מתאים לרכוש מכשיר דגל חדש? הרי ברגע שסמארטפון יוצא לחנויות, הוא מקבל תג מחיר שברוב המקרים יורד אחרי חודש-חודשיים.

סמסונג

סמסונג, באופן מסורתי, מכריזה על מכשיר דגל חדש מדי חודש פברואר. בשנה שעברה ההכרזה על גלקסי S8 הייתה בחודש אפריל, באירוע שקיימה באופן עצמאי, והשנה החברה צפויה להשיק את גלקסי S9 תערוכת MWC שתתקיים בברצלונה בסוף פברואר, כפי שנהגה לעשות עד גלקסי S8. ההשקה בישראל מתקיימת בדרך כלל עד כחודש לאחר ההשקה בעולם, כך שניתן להעריך שנראה את סמארטפון הדגל החדש בארץ בסוף מרץ, תחילת אפריל.

אם חשבתם לקנות את מכשיר הדגל הנוכחי, גלקסי S8, כבר עכשיו שווה לכם להמתין מעט עד שהדור הבא יגיע. זה יוביל מיד להורדת מחירים בניסיון להיפטר מהמלאי כמה שיותר מהר ולפנות מקום ל-S9. אם המחיר לא יירד משמעותית (מה שבד"כ כן קורה), עדיין תוכלו לרכוש בעוד חודשיים מכשיר דגל מתקדם יותר באותו הסכום, פחות או יותר. פאבלט הדגל של החברה, המיועד לעבודה מאומצת ויצירת מולטימדיה, גלקסי נוט 9 יוכרז כנראה בחודש אוגוסט, למרות שזה לא ודאי. החברה לא תשיק את הנוט בצמוד לגלקסי S9 כך שבכל מקרה יש לכם כמה חודשים עד למכשיר הבא בסדרת הנוט ועכשיו זמן מצוין לרכוש את נוט 8 כשהמחירים יורדים מעט והוא עדיין נחשב למכשיר חדש.

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי נוט 8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

LG

LG מקפידה להכריז מדי שנה על מכשיר הדגל שלה במהלך תערוכת ה-MWC, ואילו השנה היא צפויה להיעדר מהתערוכה ולהכריז על G7 במהלך חודש מרץ. גם LG מביאה את מכשיריה החדשים לישראל תוך פרק זמן קצר יחסית ובשנה שעברה היינו המדינה הראשונה לקבל את ה-G6 מחוץ לדרום קוריאה. גם את סמארטפון הדגל הבא של LG אנחנו צפויים לראות בארץ במהלך חודש אפריל, בהנחה שההשקה אכן תתקיים בשבועיים הראשונים של חודש מרץ. ה-G6 אטרקטיבי מאוד כבר היום, עם תג מחיר של 1,999 שקלים ומפרט מתקדם, אבל כדאי לכם להמתין להשקה של הדגם הבא בארץ. בדרך כלל LG מציעה חבילת הטבות שווה הכוללת החלפת מסך ואביזרים נוספים שהשווי שלהם יכול להגיע לאלף שקלים בקלות.

סדרת ה-V, המיועדת לעבודה מאומצת ויצירת מולטימידה, זוכה בדגם חדש במהלך חודש ספטמבר; בשנה שעברה זה היה במסגרת תערוכת IFA בברלין ולפני שנתיים באירוע עצמאי שארגנה LG. המכשיר הגיע לישראל באיחור ניכר רק בתחילת חודש דצמבר, כלומר לפני חודש - ולכן זה זמן מצויין לרכוש אותו, אחרי שהמחיר קצת ירד.

LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
LG G6./צילום מסך, מייקי לוי

אייפון

אצל אפל אין הפתעות. במהלך חודש ספטמבר, כמעט באותו התאריך בדיוק משיקה החברה מדי שנה את מכשירי הדגל העדכניים שלה. לפני שנתיים, במרץ 2016, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית הפתיעה עם הכרזה על אייפון 5SE. אפל מקיימת שני אירועים גדולים בשנה, וכרגע אין אינדיקציה שהיא מתכוונת להפתיע שוב השנה. השנה, אייפון 8 הגיע אחרי ההשקה העולמית תוך כמה שבועות לישראל וגם אייפון X הגיע לישראל כחודש לאחר שנחת בחנויות בעולם. המחירים של האייפונים נשארים קבועים ובדרך כלל, גם חצי שנה אחרי ההשקה כמעט ואין ירידה במחיר לכן את האייפון מומלץ לקנות ביום ההשקה ואין מה להמתין.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

וואווי

בניגוד לשנים קודמות, גם ענקית הסלולר הסינית, וואווי, לא תצטרף השנה לחגיגת ההכרזות בתערוכת MWC בברצלונה וצפויה להכריז על מכשיר הדגל החדש שלה, P11, באירוע נפרד שתקיים במהלך חודש מרץ בפריז. החברה הכריזה בשנה שעברה על P10 במהלך התערוכה בפברואר ואת P9 השיקה באירוע עצמאי בחודש אפריל שנה לפני כן. וואווי P10 יחגוג בקרוב שנה, וזה זמן ממש לא טוב לרכוש אותו שכן המחיר שלו לא ירד בצורה משמעותית והוא כבר נחשב יחסית למכשיר דגל למיושן. כש-P11 יגיע לארץ מחירו של ה-P10 צפוי לצנוח. מכשיר המולטימדיה העדכני של החברה, וואווי מייט 10 פרו, הושק בישראל ממש לאחרונה ועכשיו זמן מעולה לרכוש אותו. המכשיר הוכרז במהלך סוף חודש אוקטובר והגיע לישראל ממש בסוף דצמבר כך שמדובר במכשיר חדש לגמרי, ומחליפו לא צפוי להגיע בזמן הקרוב.

וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
וואווי P10./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

שיאומי

היצרנית הסינית מוכרת בישראל בעיקר בזכות המכשירים הזולים שלה, המציעים מפרט משתלם. קשה לעקוב אחרי ההשקות של שיאומי כי החברה בדרך כלל משחררת את מכשירי הדגל שלה קודם כל לשוק הסיני ורק אחר כך משיקה מכשיר גלובלי. בשנה שעברה השיקה החברה את Mi 6 במהלך חודש אפריל אבל הוא הגיע אלינו לישראל רק במהלך חודש אוגוסט בגרסה הגלובלית ביבוא רשמי של המילטון. ההבדלים בגרסה קריטיים שכן הגרסה הסינית מגיעה עם אפליקציות מותאמות וממשק בשפה הסינית. שיאומי יכולה להפתיע ולשחרר את הגרסה הגלובלית בסמוך להשקה הסינית אבל אין לדעת מראש כך שכרגע אם לא יהיו הפתעות, אנחנו צפויים לראות את מכשיר הדגל החדש בישראל במהלך חודש אוגוסט. באשר לשאר המכשירים של החברה, החברה השיקה לפני שנה בדיוק את סדרת Redmi Note 4 המוצלחת כך שלא מן הנמנע שבחודש הבא נראה סדרה חדשה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי רדמי נוט 4./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully