וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בווטסאפ: צופים בסרטוני יוטיוב ברקע - וממשיכים להתכתב

19.1.2018 / 7:15

הפיצ'ר החדש זמין בשלב הזה רק למשתמשי אפליקציית המסרים באייפון, אחרי חצי שנה של ניסוי בגרסת בטא. הוא צפוי להגיע למשתמשי אנדרואיד בהמשך

ניגון יוטיוב ישירות מווטסאפ. צילום מסך
אפשר להקטין את הסרטון ולהמשיך להתכתב בזמן הצפייה./צילום מסך

כחצי שנה לאחר שהחלה בניסוי בגרסת הבטא (הגרסה הניסיונית המופצת למשתמשים מעטים לפני שהופכת לעדכון לכלל המשתמשים) מפיצה אפליקציית המסרים ווטסאפ למכשירי אייפון פיצ'ר חדש ומעניין, המאפשר לצפות בסרטוני יוטיוב ישירות מהאפליקציה ללא צורך לעבור לאפליקציית יוטיוב או לדפדפן.

כלומר, בעת לחיצה על קישור שמקורו באתר הווידאו הפופולרי והגדול בעולם, ייפתח בפני המשתמשים חלון צף קטן של הסרטון. ווטסאפ עושה הכול כדי להשאיר אתכם בתוך האפליקציה וכעת האפשרות הזו זמינה לכלל משתמשי אייפון שיעדכנו גרסה. אחרי העדכון, סרטוני הווידאו יתנגנו באפליקציה לצד ההודעות עצמן וניתן יהיה לגרור את החלון לכל כיוון כמו באפליקציית יוטיוב עצמה. ניתן להקטין או להגדיל את חלון הווידאו באמצעות מחוות צביטה וגם לצפות בסרטון על מסך מלא ישירות מתוך ווטסאפ.

כדי ליהנות מהאפשרות החדשה, כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה באפסטור. בדרך כלל לוקח כמה ימים עד שכל המשתמשים מקבלים את העדכון, לכן המתינו בסבלנות במידה וזה טרם הופיע לכם בחנות האפליקציות. משתמשי אנדרואיד יאלצו כנראה לחכות לעדכון הבא.

ניגון יוטיוב ישירות מווטסאפ. צילום מסך
אפשר גם לצאת מהשיחה וגם לצפות במסך מלא בתוך ווטסאפ./צילום מסך

מלחמה בספאם

במקביל לעדכון החדש, בווטסאפ בודקים בימים האחרונים כמה דרכים כדי למנוע הודעות ספאם. באתר wabetainfo, המוקדש כולו לעדכונים על ווטסאפ, הציגו את העדכון לגרסת הבטא המתריע מפני הודעות המוניות שכולנו שונאים לקבל. אחת הדרכים אותן בודקים בחברה היא להגביל שליחת הודעות זהות עד ל-25 אנשים בלבד.

משתמש שירצה לשתף הודעה ליותר מ-25 אנשים, יוכל לעשות זאת על ידי אפשרות Brodcast List לשליחת הודעות קבוצתיות אך ורק למספרים ששמרו אתכם באנשי הקשר. כבר היום, כשמספר לא מוכר שולח הודעה, ווטסאפ שואלת האם מדובר בהודעת ספאם; אם יימצא על ידי ווטסאפ שאכן אותו מספר הוא מפיץ הודעות ספאם, הוא ייחסם על ידי החברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully