וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הבריאות הפופולרית שמשלמת למשתמשים על כל צעד

26.1.2018 / 7:35

השימוש באפליקיציה לא מורכב - כל שעל המשתמש לעשות הוא להתחיל לצעוד והאפליקציה תעניק לו, על כל אלף צעדים, תשלום של 0.95 סוויטקוין אותו אפשר לממש בחנויות מסוימות

מתיחות. ShutterStock
הגרסה החינמית מתגמלת עד 5,000 צעדים. אחרי זה צריך את הגרסה בתשלום./ShutterStock

כשאנחנו עושים כושר אנחנו מרוויחים את הבריאות שלנו, אבל בעידן הביטקוין מתברר שאפשר להרוויח יותר מזה. אפליקציית כושר, שלאחרונה אף עקפה את וואטסאפ ברשימת ההורדות הפופלריות בחנויות היישומים, עלתה על הנוסחה המנצחת ומציעה למשתמשיה תגמול בדמות מטבע וירטואלי על השימוש בה.

ממבט ראשון, אפליקציית Sweatcoin נראית כאפליקציית כושר רגילה אך לצד הפיצ'רים שמסייעים לשמור על הבריאות והכושר הגופני היא מציעה למשתמשים מטבע מקוון פנימי (הקרוי על שם האפליקציה) אותו ניתן לממש במגוון חנויות וירטואליות עימן חתמה האפליקציה על הסכם.

בניגוד לאפליקציות כושר ובריאות אחרות, השימוש באפליקיציה לא מורכב - כל שעל המשתמש לעשות הוא להתחיל לצעוד והאפליקציה, מצדה, תעניק לו על כל אלף צעדים תשלום של 0.95 סוויטקוין. לא מפתה במיוחד, אבל אם אתם נוהגים לצעוד כדרך קבע - בהחלט ניתן לבדוק האם זה משתלם.

האפליקציה זמינה לאנדרואיד ול-iOS אבל כרגע רק בארה"ב, אנגליה ואירלנד; היא צפויה להרחיב את התפוצה שלה למדינות נוספות. בשנה האחרונה נוספו לאפליקציה כחמישה מיליון משתמשים, ויש לה כשני מיליון משתמשים שבועיים פעילים. הגרסה החינמית מגבילה את המשתמשים לחמישה סוויטקוין ביום בלבד, שהם כ-5,000 צעדים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סוויטקוין. צילום מסך
קצת פחות מסוויטקוין אחד על כל אלף צעדים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully