וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוכבת הפורנו נמאס שילדים בני 12 מבקשים שתשכב איתם: "הורים, תחנכו את הילדים שלכם"

27.1.2018 / 10:18

כוכבת הפורנו הצרפתייה ניקיטה בלוצ'י שיתפה פוסט זועם על בני הנוער שפונים אליה מדי יום בבקשה שתגאל אותם מבתוליהם - ומפנה אצבע מאשימה להורים. היא מספרת שאפילו ילדים בני 12 נחשפו לסרטונים שלה ופונים אליה בלי בושה לבקש סקס ותמונות עירום

צילום מסך

לניקיטה בלוצ'י, כוכבת הפורנו הצרפתייה בת ה-28, נמאס שילדים קטנים פונים אליה בהודעות זימה ומבקשים ממנה שתשלח להם תמונות עירום שלה או שתגאל אותם מבתוליהם. בפנייה להורים היא דורשת שיפקחו על הילדים שלהם ויחנכו אותם - כי לה נמאס לחנך במקומם.

בלוצ'י שיתפה חלק מההודעות המבישות שקיבלה מילדים, ביניהם ילד בן 13 שכתב לה: "היי, אני בן 13 ואני מעריץ שלך. את יכולה ל**** אותי בעירום בבקשה?". היא פרסמה גם את התגובה שהשיבה לו: "אחי, אתה בן 13. חשוב על הפעולות שלך. עשה שיעורי בית ואל תפנה אליי שוב. אם לא - אשלח צילום מסך של ההודעה להורים שלך". כשקיבלה הודעה מילד ששאל אותה "מוכנה לשכב עם חתיך בן 12?" - היא החליטה שנמאס לה ופרסמה בתגובה פוסט עצבני בטוויטר.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התלמידים גילו שהפרופסור שלהם הוא בעצם כוכב פורנו גייז

לכתבה המלאה

היא כתבה ל-160 אלף העוקבים שלה: "נמאס לי לחנך את הילדים שלכם. תפסיקו לזרוק אחריות על עובדות בתעשיית המין. זה נכון שאי אפשר לשלוט לגמרי על הגישה לתכנים פורנוגרפיים ברשת, אבל זה לא אומר שזה בסדר שילדים פונים לכוכבות פורנו ומבקשים מהן תמונות עירום, התנסות בחוויה מינית ראשונה או אפילו נשיקה. מתקיים כאן היעדר מוחלט של הכוונה ומניעה, וזה לא התפקיד שלנו לחנך את הילדים שלכם. אין שליטה, אין פיקוח על שום דבר ותמיד אנחנו אשמות".

בלוצ'י טוענת שהגישה הנוחה של בני נוער לפורנו ברשת אינה סיבה מוצדקת לחוויה הלא נעימה שהיא עוברת על בסיס יומי. בסוף הפוסט היא קראה להורים לחשוב על מה שהילדים שלהם עושים בזמנם הפרטי - ועל ההשלכות של הדברים. הפוסט צבר מאז 14 אלף לייקים עם רבים ששיבחו את בלוצ'י על ההחלטה להעלות את הנושא לדיון והביעו את מורת רוחם על חינוך הנוער של היום. "גם אני אמא לילדים ואני מזועזעת", כתבה אחת, "תודה רבה על זה שהחלטת לדבר על הנושא בפתיחות כזאת. אני חושבת שהורים רבים שנחשפו לפוסט שלך ילמדו ממנו איך כדאי לחנך את ילדיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully