וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורף את פייסבוק: איך תיראו בתור גבר או אישה?

7.2.2018 / 6:40

האפליקציה הזו מאפשרת לכם להפיץ את התמונה שלכם בתור בני המין השני, אבל לאחר מכן אין לכם ממש שימוש בה כך שמומלץ להסיר אותה במקום שהיא תשאב את המידע הפרטי שלכם

איך תיראו בתור בני המין השני?. צילום מסך
התוצאה לא רעה בכלל, אבל אל תשכחו למחוק את האפליקציה בסוף./צילום מסך

ביומיים האחרונים קשה לפספס את הטרנד שהשתלט על הפיד שלנו בפייסבוק - אפליקציה המגלה לכם איך תיראו בתור בני המין השני. האפליקציה הזו מופעלת על ידי Viralemon, אתר קליקבייט מסחרי המתמחה בתוכן ויראלי המופעל על ידי חברת Growlead.

כדי לגלות איך תיראו תצטרכו לאשר התקנה של אחת משתי האפליקציות שלהם - אחת לבנים ואחת לבנות - בפייסבוק ולאחר מכן לבחור תמונה שלכם להשוואה. האפליקציה מעבדת את התמונה, מוסיפה פילטרים, מאריכה או מקצרת שיער ועוד - והתוצאה לא רעה בכלל.

שימו לב שאת אותה התוצאה בדיוק תוכלו להשיג גם באמצעות אפליקציית FaceApp שהושקה לפני כשנה. כשבדקנו את אותה התמונה באפליקציה הזו ובאפליקציה הפייסבוקית של Viralemon התוצאה שהתקבלה זהה.

למחוק לאחר השימוש
האפליקציה של Viralemon מאפשרת לכם להפיץ את התמונה שלכם בתור בני המין השני, אבל לאחר מכן אין לכם ממש שימוש בה. שימו לב שאחרי השימוש הראשון, האפליקציה עדיין מותקנת אצלכם בפרופיל ושואבת מכם מידע פרטי. כשאתם מוסיפים יישום הוא מקבל גישה לרוב המידע בפרופיל, כולל מידע על החברים שלכם.

ההמלצה שלנו - אם אתם חייבים לגלות איך תיראו - היא להתקין את האפליקציה לשתף את התמונה ולאחר מכן להסיר אותה (ואת שאר האפליקציות שתקועות לכם שם מבלי שזכרתם). כדי להסיר את האפליקציה הזו, ועוד אפליקציות שאין לכם שימוש בהן, היכנסו לתפריט ההגדרות ושם כנסו לתפריט האפליקציות: לחיצה על המשולש ההפוך בסרגל העליון באתר > Settings > ואז לחצו על Apps בתפריט הצד; או שתלחצו על הלינק הזה.

אחרי שתמצאו את כל האפליקציות המותקנות אצלכם, ואם יש שם רשימה ארוכה של משחקים שאתם כבר לא נוגעים בהם מומלץ להתחיל למחוק על ידי לחיצה על אייקון ה-X ואישור כל מחיקה (באישור המחיקה ודאו שאתם לא מסירים את הפעילות שנעשתה באפליקציות עד כה). חשוב לציין שהאפליקציות הללו אינן זדוניות ברובן אבל הן כן שואבות מכם מידע אישי מהפרופיל הרבה אחרי ששכחתם כבר איך אתם נראים בתור אישה או גבר.

>> איך תיראו בתור אישה? | איך תיראו בתור גבר?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

כיצד תיראה במין השני. צילום מסך
אותה התוצאה בדיוק באפליקציה הפייסבוקית של Viralemon ואפליקציית FaceApp המוכרת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully