וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים זועמים: סרטון יוטיוב מציג שיכורה נאנסת ברחוב מול עוברי אורח אדישים

7.2.2018 / 11:00

דקות ארוכות גהר הבחור מעל האישה השיכורה שמרוחה על המדרכה לעיני מאות עוברי אורח שעצרו להתבונן, לצלם, לצחוק ולהריע - ואף אחד לא ניסה לעצור בעדו

Chris Haddow

סרטון מטריד שעלה השבוע ליוטיוב וצולם בסטריפ של לאס וגאס מציג אישה מעולפת על המדרכה ובחור שנמרח עליה ומנשק אותה בהתלהבות. לא ברור האם השניים מכירים זה את זה או כיצד נפגשו, אולם לפי בקבוק האלכוהול הכמעט ריק שלידה, עיניה הסגורות וההחלטה לתפוס תנומה קלה דווקא באמצע רחוב ראשי מאמתים שהיא ודאי לא הייתה מודעת למה שקורה סביבה. בעוד הצופה הפשוט יכול להגיע למסקנה הזאת בכוחות עצמו ולהבין שהבחור מנצל אותה מינית ללא ידיעתה - נראה שכל מי שעבר ברחוב לא ממש הבין את הסיטואציה - או הבין ופשוט בחור לא לעשות כלום.

הסרטון המזעזע הזה זכה ולאלפי תגובות זועמות מצופים שלא הבינו מדוע במשך דכות ארוכות אף אחד לא נחלץ לעזרתה של הבחורה ועצר את עבריין המין.

אישה שיכרה מנוצלת מינית ברחוב בווגאס. צילום מסך
גבר מנצל מינית אישה שיכורה ברחוב בווגאס/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"כוכב ה-WWE וחבריו סיממו אותי ולאחר מכן הוא ניסה לאנוס אותי"

לכתבה המלאה

מבין מאות עוברי האורח שנקלעו לסיטואציה, נראים בסרטון שלושה חלוצים שמחליטים לגשת לעזרתה, כל אחד בשלב אחר, אולם מהר מאוד גם הם ממשיכים בשלהם ונותנים לבחור להמשיך בשלו. אחרים עוצרים להסתכל, לצלם, לצחוק ואפילו להריע לבחור. האישה נראית מנסה ברגעי הכרה מעטים להירתע ממעשיו של הבחור - אך זה ממשיך לנשק אותה לעיני כל.

אישה שיכרה מנוצלת מינית ברחוב בווגאס. צילום מסך
ברשת זועמים שאף אחד לא עצר אותו/צילום מסך

לצערנו הסרטון הארוך הזה - 3:22 דקות של הטרדה מינית בפומבי - נקטע כשהבחור עדיין מבצע בה את זממו, ולא ברור מה עלה בסופם. "מי שפרסם את הסרטון גם צריך להתבייש בעצמו שהוא לא עשה משהו כדי לעצור את זה", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "מפה קל לנו לכעוס על כל מי שעבר שם ולא עשה כלום, אבל אני מודה שגם אני הייתי חושש להתערב". השאלה הנשאלת היא האם אתם הייתם נוהגים אחרת?

אישה שיכרה מנוצלת מינית ברחוב בווגאס. צילום מסך
עצרה לשאול אם הכל בסדר והמשיכה בדרכה/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לאס וגאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully