וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שכולנו מצלמים בדיוק את אותן תמונות באינסטגרם

10.2.2018 / 0:08

גולש בשם אוליבר טייל ברומא וכעס על התיירים שצמודים לסמארטפונים, אז הוא העלה לרשת סרטון שמראה כיצד כולנו מצלמים בדיוק את אותם דברים, בדיוק באותן זוויות, בדיוק באותה צורה

Instravel - A Photogenic Mass Tourism Experience - oliverkmia

מכירים את זה שאתם פותחים אינסטגרם ורואים תמונה מוכרת, אבל לא ממש מצליחים להבין מאיפה? אולי אתם צילמתם תמונה דומה לה בעבר, אולי חברים או בני משפחה צילמו תמונה זהה פעם - ובכן, בהחלט ייתכן שכל התשובות נכונות, שכן כולנו, כך מסתבר, מצלמים פחות או יותר את אותן תמונות בדיוק.

לא מאמינים? גולש בשם אוליבר העלה לאחרונה סרטון בשם "Instravel — A Photogenic Mass Tourism Experience", שמראה כיצד כולנו מנסים ליצור את התמונה המושלמת, ומגיעים פחות או יותר לאותה תוצאה.

עוד בנושא:

שורף את פייסבוק: איך תיראו בתור גבר או אישה?
בת 12 הפילה את הסמארטפון באמבטיה והתחשמלה למוות

גיף כולם מצלמים את אותה תמונה. אתר רשמי
גיף כולם מצלמים את אותה תמונה/אתר רשמי

אוליבר הסביר שהחליט ליצור את הסרטון לאחר שכעס על תיירים בזמן שטייל ברומא: "במהלך הטיול, הרגשתי שהרבה אנשים לא באמת נהנים מהרגע והיו צמודים לטלפונים שלהם. כאילו המטרה הסופית של טיולים היא להתרברב ברשת ולרוץ אחר לייקים ועוקבים".

בסרטון ניתן לראות את תמונות הדרכון המסורתיות, ולאחר מכן תמונות של כנפי מטוס, כמו גם שלל צילומים בנאליים יותר ופחות מהטאג' מאהאל, מגדל אייפל, המאצ'ו פיצ'ו וכן הלאה, הכל מאותה זווית ובדיוק באותה צורה.

עוד באותו נושא

נזרקה מטיסה רק כדי להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם

לכתבה המלאה

וזו ההשראה לסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully