וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק כחול: פייסבוק משתנה בקרוב שוב. הצצה ראשונה

במסגרת השינוי הענקי שפייסבוק עורכת, היא נותנת הרבה יותר כוח לקבוצות על חשבון עמודים ומותגים. התכנית כוללת מענקים למאה מנהלי קבוצות בגובה 50 אלף דולרים למימוש יוזמות בקהילה. וגם המראה של הקבוצות משתנה

כנס הקהילות של פייסבוק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
העיצובים החדשים של הקבוצות המשודרגות./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

כחודש לאחר שהודיעו על שינוי גדול בתכנים המוצפים בפיד שלה, פייסבוק הכריזה היום על תכנית גלובלית שמטרתה העצמת הקהילות (כלומר, פעילות של קבוצות). כדי לקדם את הקהילות על חשבון העמודים והמותגים, פייסבוק מקצה כמה עשרות מיליוני דולרים שיתורגמו למענקים לגולשים.

ההכרזה על התכנית בוצעה באירוע שמתקיים בסוף השבוע הזה בלונדון, אליו הוזמנו מנהלי קבוצות גדולות, כולל שש קבוצות מישראל. במסגרת התכנית יוענקו מענקים בהיקף כולל של עד 10 מיליון דולרים, שיועברו ישירות לאנשים שיוצרים ומובילים קהילות בפייסבוק.

לכנס Facebook Communities Summit Europe, הגיעו יותר מ-300 מנהלי קהילות בתחומים שונים מכל אירופה וישראל. בין הישראלים מריה גרין פרברצי' מקבוצת "זה אופי Supergirls", שונית משיח מקבוצת "הגיקיה", קתי כהן מקבוצת "שבט אש מידברן", קלואה סנדלר מקבוצת mothers make a difference ועוד.

פייסבוק השיקה כלים חדשים עבור מנהלי קבוצות כמו נתוני שימוש, סטטיסטיקות מורחבות, הודעות קבוצה שבהן יוכלו האדמינים לפרסם עד עשר הודעות שיופיעו בראש הקבוצה, אזור ייעודי לכללי הקבוצה ואפילו פרסונליזציה - כלומר, עיצוב שונה. במהלך הכנס הוצגו קבוצות שונות עם צבעים שונים, ונראה שבמייק-אובר הנוכחי אפילו הצבע הכחול לא נותר קבוע.

כנס קהילות פייסבוק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
300 מנהלי קהילות מכל אירופה הגיעו לכנס./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אין ספק שההכרזה הזו מסמנת את הכיוון החדש-ישן אליו הולכת פייסבוק - פחות לשנות את העולם ויותר לשמור על קשר עם חברים במקביל ליצירת קהילות על בסיס תחומי עניין משותפים. זה כנראה כלכלי יותר וגם מאפשר לחברה לנהל נכון יותר את הגולשים מבלי להיגרר לשימועים בקונגרס על פייק ניוז.

כחלק מהשינוי, כל קבוצה תוכל לבחור את השם שלה ומתחת לתמונת הנושא, יופיעו תמונות הפרופיל של חברי הקבוצה. באירוע ציינו כי זה חלק מהמהלך להפוך את הקבוצות ליותר אנושיות ויותר אישיות. עוד פייסבוק תבחר שישה מנהלי קבוצות שיקבלו מיליון דולרים ויהפכו למנחים בתוכנית התמחות. בסכום הכסף, יוכלו לממן את ההצעות והרעיונות שלהם ולהעצים את הקהילה.

מאה מנהלי קבוצות ייבחרו לתוכנית המענקים וכל אחד מהם יקבל 50 אלף דולרים למימוש יוזמות בקהילה. בנוסף, פייסבוק תבחר Power admins שיהיו בקשר ישיר עם פייסבוק ויוכלו לבחור פיצ'רים חדשים לפני שהם יוצאים, וגם לחלוק מידע אחד עם השני. כיום התוכנית כבר כוללת 10,000 מנהלי קהילות בארה"ב ובבריטניה, וברשת החברתית מעוניינים להרחיב אותה למדינות נוספות.

במהלך הכנס התייחסה פייסבוק לנושא הפרופילים המזוייפים ואמרה כי היא תרחיב את המאמצים באיתורם. פייסבוק תשקיע גם מאמצים להפחית תופעות כמו הטרדות, הונאות ותקל על אנשים לדווח לפייסבוק על דברים שלא צריכים להיות ברשת החברתית.

הכתב הינו אורח של חברת פייסבוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כנס קהילות פייסבוק. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
פייסבוק מהמרת על הקבוצות בתור הפיצ'ר העיקרי הבא שלה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully