וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיל את האייפון בטעות לאסלה - ונתקע עם היד בשירותים ציבוריים

13.2.2018 / 9:04

אחרי 20 דקות במהלכן ניסה לשחרר את עצמו - ונפצע - הזעיק התעיר הסיני את השומר במלון, בו הוא בילה, ואחרי זמן קצר הגיעו כוחות ההצלה שפירקו את האסלה וחילצו את היד הנפוחה והחבולה

נתקע עם היד באסלה בסין. צילום מסך
בנוסף להכול - אלו היו שירותי בול פגיעה./צילום מסך

אחד הפיצ'רים החדשים של האייפונים שהושקו בחודש ספטמבר 2017 הוא עמידות למים בתקן IP67, מה שאומר שהמכשירים אמורים לשרוד צלילה במי האסלה בלי שום קושי. וזו בדיוק התקווה שהניעה צעיר סיני לזנק אחרי אייפון 8 שלו ולא לוותר גם כשכתפו כבר נגעה ברצפת תא השירותים.

לפי דיווחי התקשורת בסין, צעיר בשם טאנג ממחוז גואנגשי כמעט איבד את ידו לאחר שהיא נתקעה באסלת כריעה (בול פגיעה). טאנג בילה באותו הערב בבית מלון ובשלב מסוים עשה פעמיו לשירותים להתפנות. ברגע אחד של חוסר תשומת לב החליק האייפון מידו ישירות לתוך האסלה. בהחלטה אינסטינקטיבית הוא נשכב ותחב את ידו למעמקי האסלה, כדי להציל את האייפון שעלה לו 1,300 דולרים - מהלך שכל אחד מאיתנו כנראה היה עושה, או חושב לעשות. אלא שטאנג לא ראה עוד את המכשיר שנשאב פנימה, והחל לגשש עם ידו בניסיון לאתרו.

כשהחליט לבסוף לוותר, וניסה למשוך את ידו אחורה, הוא גילה כי זו משימה בלתי אפשרית. אחרי 20 דקות במהלכן ניסה לשחרר את עצמו - ונפצע - הזעיק טאנג את השומר במלון, שקרא לכוחות ההצלה. המחלצים פירקו את האסלה ושחררו את היד החבולה, הנפוחה והשרוטה, ואם תהיתם מה עלה בגורלו של האייפון - הוא לא שרד את ההרפתקה, אך אם טאנג אכן יזכה לפיצוי נאה מבית המלון (אותו הוא מבקש לפי הדיווחים), יהיה לו מספיק כסף לרכוש אפילו אייפון X חדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נתקע עם היד באסלה בסין. צילום מסך
טאנג נפצע בידו בניסיון לחלץ את עצמו, לפני שהגיעו כוחות ההצלה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully