וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לקנות HomePod? שיחקנו עם הרמקול החכם החדש של אפל

16.2.2018 / 6:14

הרמקול החכם של אפל מצויד ביחידת עיבוד עוצמתית, הכוללת את מעבד A8 הזהה למעבד באייפון, והרמקול עצמו מזהה את גודל החדר בו הוא נמצא כדי להתאים את פיזור הסאונד בצורה מושלמת

צלמים זמניים מורשים

בזמן שענקית הקמעונאות המקוונת "אמזון" חוגגת עם "אלקסה", העוזרת הווירטואלית הפופולרית שלה וגוגל מנסה להפוך למטפלת הביתית שלנו עם "גוגל הום", נראה היה שאפל נשארת מאחור. ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו השיקה רק לפני כחצי שנה את ההומפוד, הרמקול החכם מבוסס "סירי" של החברה. אלא שמאז, אמזון וגוגל כבר צברו יתרון משמעותי עם הרמקולים החכמים שלהם וצברו אינספור מוצרים שמתממשקים אליהם. בעוד שאפל הכריזה על המוצר בחודש יוני 2017, רק השבוע היא החלה לשלוח את ההומפוד ללקוחות עם תג מחיר של 349 דולרים (לפני מסים) כלומר בין 1,141 שקלים ל-1,600 שקלים.

הרמקול החכם של אפל מצויד ביחידת עיבוד עוצמתית, הכוללת את מעבד A8 הזהה למעבד באייפון, והרמקול עצמו מזהה את גודל החדר בו הוא נמצא כדי להתאים את פיזור הסאונד בצורה מושלמת. הביקורות בעולם היו נוקשות כלפי אפל, וטענו כי המוצר עדיין לא מוכן.

אפל הומפוד HOMEPOD. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
קטן אבל כבד. הומפוד של אפל./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הרמקול החכם לא הגיע לישראל רשמית עדיין והוא נמכר כעת בארה"ב, בריטניה ואוסטרליה. הרמקול כולו מבוסס סירי, העוזרת הווירטואלית של אפל התומכת גם בעברית באייפון אבל כרגע לא ברמקול. נראה שבאפל מעדיפים השקה ממוקדת ושקטה יחסית (במונחים של אפל). שיחקנו עם ההומפוד החדש בלונדון וחזרנו עם כמה רשמים מההתנסות הקצרה.

העיצוב של ההומפוד הוא שילוב של מחשב מק פרו הנייח המעוצב של אפל רק בצבע לבן ועם אינספור חורים שמרגישים ביד כמו סיליקון שעוטף את המכשיר. הוא יותר קטן ממה שחשבנו תחילה אבל הוא כבד, מאוד כבד. בחנות הרועשת סירי הצליחה לזהות אותנו ללא שום בעיה כשפנינו אליה, Hey Siri, ועל חלקו העליון של הרמקול, היכן שממוקמים כפתורי הווליום, הופיעה הנפשה של סירי, ממש כמו במק ובאייפון. עד כמה סירי שימושית אפשר להתווכח רבות, אבל את המשימות הפשוטות כמו ניגון מוזיקה, הוצאת שיחה וכו' היא עושה ללא שום בעיה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אפל הומפוד HOMEPOD. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
איכות שמע מעולה, גם בלי קשר ליכולות החכמות./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

איכות הסאונד ברמקול מצוינת, גם עם רעשי הרקע בחנות הרועשת של אפל. הסאונד נשמע כל כך נקי שניתן היה להבחין באיכות מהרגע הראשון. הרמקול לא זול אבל מעבר למערכת החכמה, הוא יכול להתחרות באיכות ב-Bose SoundTouch 20 בקלות ואם נשווה את המחיר, הוא כמעט זהה. עוצמת הרמקול גם מרשימה ותוכלו למלא איתה חלל גדול ללא שום בעיה.

אפל לא משווקת את הרמקול עם נורות חכמות או מתגאה שאביזרים נלווים שמסתנכרנים איתו; למעשה כמות האביזרים שיכולים להתחבר אליו היא כמעט אפסית, מה שהופך את גוגל הום ואת סדרת אלקסה של אמזון (דוט, אקו) לאטרקטיביים יותר אם אתם מחפשים התקן שישתלב בבית חכם.

אם אתם אייפוניסטים המחפשים רמקול חכם עם איכות שמע מרשימה ועוזרת וירטואלית - נראה שזה הרמקול בשבילכם. אם תרכשו את הרמקול בארה"ב, ותביאו אותו לארץ, אחרי שתצהירו על המע"מ תשלמו עליו כ-1,349 שקלים. אבל כדי לדעת האם הוא באמת משתלם נצטרך לחכות לגולשים בעולם שיספרו על כל הבאגים שהם גילו.

אחד מהנושאים האלה, שאי אפשר באמת לדעת לפני שהרבה אנשים מתנסים במוצר, עלה ביומיים האחרונים, כשגולשים רבים התלוננו שהרמקול משאיר סימן מים על הרהיטים, בדיוק כמו כוס משקה. אפל אישרה את הפרטים וההמלצה כרגע היא פשוט לשים תחתית מתחת לרמקול.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully