וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון, כדאי לכם להתקין את עדכון החירום שאפל הפיצה

21.2.2018 / 8:36

את האימוג'ים החדשים תקבלו כמתוכנם בעוד כמה שבועות, העדכון שהופץ כעת רק מתקן את הבאג שזכה לכינוי "פצצת טולוגו" ומאפשר להשבית אייפונים ברגע, בהודעת טקסט פשוטה בכל פלטפורמה

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: אייפון 8 פלוס)

בסוף השבוע האחרון התגלה באג במערכות ההפעלה של אפל, הגורם לקריסה של כל שירות מסרים אליו נשלח תו אחד בלבד בשפת טלוגו, השפה השלישית הכי מדוברת בהודו (נפוצה בעיקר במדינת אנדרה פרדש). העדכון הבא למערכת ההפעלה iOS היה אמור לצאת בעוד כמה שבועות (גרסת iOS 11.3), אך אתמול שחררה אפל עדכון חירום (11.2.6), כדי לתקן את הבאג.

גודלו של העדכון? 50-200 מגה בהתאם לדגם המכשיר. הוא אינו מכיל אפשרויות חדשות והאימוג'י החדשים יגיעו בעדכון המתוכנן בהמשך. תוכלו להוריד את העדכון דרך מנגנון העדכונים האוטומטיים (Settings > General > Software Update) או לחילופין דרך אייטונס.

באג טלוגו באייפון. ShutterStock
תו סורר אחד עשה כל כך הרבה בלגן./ShutterStock

במקביל, משחררת אפל עדכון גם למשתמשי מערכת ההפעלה macOS (גרסה 10.13.3), עדכון לשעון אפל (4.2.3) ועדכון לאפל TV דור 4. כאמור, הבאג התגלה לאחרונה וזכה אף לכינוי "פצצת טולוגו" כי ניתן לשלוח אותו בקלות ולהשבית אייפונים ברגע.

בבדיקה שערכנו על אייפון שברשותנו, הבאג גרם לאתחול גם בהודעות שנשלחו באפליקציות מסרים חיצוניות כמו ווטסאפ. לפי הדיווחים גם אפליקציות המסנג'ר של פייסבוק ו-Gmail קורסות מיד עם פתיחתן בגלל הבאג. לראשונה הבאג גם השפיע על אפליקציית ההודעות המובנית במערכת ההפעלה השולחנית macOS.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

IOS 11.2.6. צילום מסך
עדכון קטן לתיקון הבאג./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully