וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף המחיר של גלקסי S9 שיושק ביום ראשון - והוא לא יהיה זול

22.2.2018 / 8:49

לפי הדיווחים באתרי הטכנולוגיה בעולם, גלקסי S9 יציע שדרוג בחומרה אבל לא שינוי מהותי בעיצוב, לעומת הדגם הנוכחי, והוא צפוי לעלות כמה מאות שקלים יותר מה-S8

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: גלקסי S8, מכשיר הדגל הנוכחי)

ביום ראשון, רגע לפני פתיחת תערוכת המובייל הגדולה בעולם, תציג חברת סמסונג לראשונה את מכשיר הדגל החדש שלה, גלקסי S9, ואת הגרסה הבכירה שלו. ימים ספורים לפני ההשקה, אינספור הדלפות כבר חשפו את מרבית המפרט וכעת גם את המחיר הצפוי.

לפי הדיווחים, הערכות המחיר מגיעות משתי מדינות באירופה אך ניתן להסיק מכך פחות או יותר מה יהיה מחירו של המכשיר בעולם. ההערכה היא כי גלקסי S9 יעלה כ-50 עד 100 דולרים יותר ממכשיר הדגל של שנה שעברה, גלקסי S8, ובמדינות מסוימות בעולם אף יותר מאייפון X. בבריטניה, לפי ההדלפות, תג המחיר של הסמארטפון החדש בגרסתו הבסיסית, עם 64 גיגה לאחסון, יהיה כ-912 דולרים (כ-61 דולרים יותר ממחיר גלקסי S8 בעל נפח אחסון זהה). בבריטניה המכשיר מוצע כבר למכירה מוקדמת בסכום של 986.90 דולרים.

בנורבגיה ההערכות בנוגע למחירו של מכשיר הדגל החדש של סמסונג גבוהות יותר. תג מחירו של המכשיר החדש יהיה, לפי הדיווח, 1,198 דולרים, בעוד דגם הפלוס, היקר יותר, צפוי לעלות לצרכן כ-1,248 דולרים. עם זאת, חשוב לציין כי המחירים במדינות אירופה לרוב יקרים מהמחירים בארה"ב. ומה בישראל? אין מידע רשמי אך ההערכה שלנו היא כי מחירו של גלקסי S9 יתחיל מ-3,800 שקלים לדגם הבסיסי וכ-4,200 שקלים לדגם הפלוס.

באופן לא מפתיע היצרנית הקוריאנית לא צפויה לבצע שינוי דרסטי בעיצוב צמד המכשירים החדשים, ולמעשה רוב הפרטים כבר דלפו לרשת. גלקסי S9 יציע מסך בגודל 5.8 אינץ' (6.2 אינץ' בדגם הפלוס) ברזולוציה 2K, נטול שוליים כמעט לחלוטין. תחת מכסה המנוע יצוייד המכשיר או במעבדי סנאפדראגון 845 (בגרסה שתימכר בארה"ב) או במעבד אקסינוס 9810, מבית סמסונג. נפח זיכרון העבודה יעמוד על 4 או 6 גיגה בהתאמה ונפח אחסון יעמוד על 64 גיגה. הסוללה תהיה בקיבולת 3,000 מיליאמפר-שעה לדגם הרגיל ו-3,500 מיליאמפר-שעה לדגם הפלוס. המצלמה כנראה תהיה מאוד דומה לזו שבדגם הנוכחי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רנדר גלקסי S9. צילום מסך
רנדר של גלקסי S9, המבוסס על ההדלפות של המפרט./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully