וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשדרג את התמונות באינסטגרם? המדריך המלא

6.3.2018 / 8:13

רוצים להעיף את פרופיל האינסטה שלכם גבוה ברשת? הדוגמנית קים אקפי, הכי איט גריל שיש, קיבלה לידיים את Samsung Galaxy A8, כדי להראות לכן, וגם לכם, איך בעזרת כמה פעולות קטנות בסמארטפון הנכון אתם יכולים לעשות את זה כמו שצריך

צילום מסך

ברור שאנחנו רוצים סמארטפון עמיד במפני מים ואבק עם צג אינפיניטי, הרבה זיכרון ועיצוב יפהפה, אבל בואו נתחיל מהסוף: אנחנו רוצים מצלמה מעולה. בעצם למה רק מצלמה אחת, למה לא שתיים מעולות? Samsung השיקה בישראל שני דגמים חדשים בסדרת Galaxy: דגם A8 ודגם A8 פלוס. שניהם מציבים סטדרטים חדשים בנוגע לאיכות הצילום, עיצוב הצג והפיצ'רים הטכנולוגיים - ולשניהם מצלמה קדמית כפולה ומצלמה אחורית באיכות 16 מגה פיקסל.

כשאנחנו מצטלמים אנחנו רוצים להיראות הכי טוב ולשתף את החברים ברשת בחוויה שלנו. כדי שפרופיל האינסטגרם שלנו יהיה וואו, אנחנו צריכים סמארטפון וואו, ו-Galaxy A8 מספק את האיכות הטכנולוגית והחדשנות שאנחנו צריכים. הדוגמנית קים אקפי, הכי איט גריל שיש, קיבלה לידיים את Samsung Galaxy A8, כדי להראות לכן, וגם לכם, איך בעזרת כמה טיפים קטנים בשילוב הסמארטפון הנכון, אם יכולים להעיף את פרופיל האינסטה לשמיים.

צפו בפתיחה החגיגית: לקחנו את סמסונג A8 החדש לסיבוב

חושבים שאתם יודעים איך לצלם בסמארטפון? השאלון שיגלה עד כמה

וואלה! NEWS בשיתוף Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully