וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה מתחיל: מה צפוי השבוע בתערוכת המובייל הגדולה בעולם?

25.2.2018 / 2:26

עשרות אלפי אנשים צפויים לפקוד את תערוכת הסלולר הענקית, שתיפתח מחר בברצלונה. כל ענקיות הטכנולוגיה הענקיות יציגו שם, את הסמארטפונים החדשים, הגאדג'טים השווים ועוד - ואנחנו נדווח לכם על כל מה שמעניין

MWC 2018. צילום מסך
שבוע שלם של חידושים במובייל מתחיל היום. נדווח לכם על כל מה שמעניין ב-MWC 2018./צילום מסך

תערוכת המובייל הגדולה בעולם, MWC 2018, תיפתח מחר לקהל הרחב בברצלונה, אך אירועי העיתונאים וההשקות מתחילים כבר היום. ההשקה המסקרנת והמרכזית של התערוכה היא של גלקסי S9, מכשיר הדגל החדש של סמסונג. תערוכת הסלולר הגדולה מתקיימת מדי שנה כבר יותר מ-31 שנים; היא מושכת אליה יותר מ-100 אלף מבקרים אך השנה לא צפוי גל השקות ענק כמו בשנה שעברה. LG לא תשיק את מכשיר הדגל שלה, וגם לא וואווי, שיקיימו אירועים נפרדים בחודשים הקרובים. בין כל ההכרזות על מכשירי חדשים, ניתן יהיה גם לראות נוכחות משמעותית של אלפי ישראלים בכנס. למעשה, ישראל היא אחת מהמדינות עם הנוכחות הגדולה ביותר ששוכרת מדי שנה את אחד הביתנים הגדולים בתערוכה.

בנוסף הכנס צפוי להיות עמוס בטכנולוגיות גיימינג, מציאות מדומה, מציאות רבודה וכמו שכבר התרגלנו לראות בשנים האחרונות בכנסי טכנולוגיה, הרבה מכוניות חכמות ואוטונומיות, מחשוב לביש וגאדג'טים ביתיים מעולם האינטרנט של הדברים (IoT). אנחנו נבקר בתערוכה ונדווח על כל מה שמעניין.

סמסונג

חברת סמסונג צפויה להכריז על מכשיר הדגל החדש, Galaxy S9. לפי הדיווחים, הסמארטפון לא יביא בשורה עיצובית אלא בעיקר שדרוג למכשיר הדגל הקודם. העיצוב יהיה זהה כמעט לחלוטין למעט שינויים מינוריים כמו קורא טביעות האצבע שיעבור למיקום נוח יותר. גלקסי S9 פלוס יגיע עם מערך צילום כפול, כמו נוט 8, יציע זום אופטי ואת אפקט הבוקה (צילום עומק) ואילו S9 הרגיל, לפי ההדלפות, יציע מערך צילום עם חיישן אחד משופר. שני המכשירים יגיעו עם ערכת שבבים משופרת וככל הנראה זיכרון עבודה של 6 גיגה RAM. לפי השמועות סמסונג עדיין לא מוכנה לוותר על שקע האוזניות, כמו אפל, ותחנת עגינה חדשה תציע יכולות אמיתיות שיוכלו להתחרות במחשב נייח.

MWC 2017. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
כתבים מכל העולם מגיעים לסקר את התערוכה. יש נוכחות יפה גם למציגים הישראלים. MWC 2017./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

וואווי

חברת וואווי לא תשיק בתערוכה את מכשיר הדגל שלה, P20, שלפי השמועות צפוי לכלול לראשונה מערך צילום משולש שמפיק תמונות של 40 מגה פיקסל. אף על פי שעד לא מזמן רבים היו בטוחים כי וואווי תשיק את מכשיר הדגל ב-MWC, וואווי הפריכה את השמועות ושלחה הזמנה להשקה בסוף מרץ. עם זאת, וואווי כן תקיים מסיבת עיתונאים במהלך ה-MWC ובטוויטר שלה כתבה "מוכנים לאופקים חדשים? פרספקטיבה שונה בדרך". לפי השמועות, החברה צפויה להשיק סדרת מחשבים חדשה ואולי גם את השעון החכם, Watch 2, לצד פיתוחים בתחום המציאות המדומה.

נוקיה

חברת HMD הפינית, שמורכבת מיוצאי נוקיה ובעלת המותג הוותיק, תקיים מסיבת עיתונאים בברצלונה וצפויה להשיק את נוקיה 6, נוקיה 7 ונוקיה 8 המועדכנות לשנת 2018 ואף להכריז על מכשיר הדגל החדש, נוקיה 9. כרגע אין פרטים על המכשירים החדשים, אך לפי השמועות, נוקיה 9 יהיה מכשיר פרימיום עם מסך בגודל 5.5 אינץ' במחיר אטרקטיבי עם ממשק אנדרואיד נקי.

MWC 2017. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
השנה בחרו רבות מהיצרניות לדחות את ההשקה ולא להידחס כולן לכנס. MWC 2017./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

LG

היצרנית הקוריאנית החליטה השנה להפסיק להשיק מכשיר דגל מדי שנה - אלא לפי צורך. השנה החברה לא תקיים מסיבת עיתונאים אך כבר הכריזה שתשיק בינה מלאכותית לפאבלט V30, שיקרא v30 אלפא, ועל זוג מכשירי ביניים: K8 ו-K10 בגרסת 2018 עם מפרט עדכני.

סוני

ענקית הטכנולוגיה היפנית הוותיקה תקיים מסיבת עיתונאים, כפי שהיא עושה מדי שנה, ועשויה להציג את Xperia XZ Pro, שיגיע לפי השמועות עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 4K, ערכת השבבים סנאפדרגון 845 והמצלמה כנראה תהיה גולת הכותרת במכשיר. אנחנו מעריכים שבדומה לשנה שעברה, HMD תציג את מכשיר דגל אך תתחיל למכור אותו רק אחרי כמה חודשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

MWC 2017. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
יש הרבה מציאות מדומה ורבודה בשנתיים האחרונות. MWC 2017./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully