וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר קברה את סנאפצ'ט בציוץ אחד

23.2.2018 / 8:17

הרשת החברתית, שספגה מכות קשות בשנה האחרונה, נהנתה לפחות מהמוניטין שיש לה כאפליקציה צעירה וחדשנית אבל כעת נראה שהיא לא מצליחה לשמור אפילו על המעמד שלה כאפליקציה לצעירים

צילום מסך

בשנה האחרונה הצליחה פייסבוק לרסק את סנאפצ'ט. אחרי שלא הסכימה להימכר לרשת החברתית הענקית, פייסבוק פשוט העתיקה את הפיצ'ר העיקרי של האפליקציה - הסטורי - ושילבה אותו בכל הפלטפורמות שלה. על רקע הפופולריות העולה של אינסטגרם מבית פייסבוק, סנאפצ'ט לא הצליחה לצמוח ולגייס משתמשים חדשים והסתמכה בעיקר על המוניטין שלה כרשת צעירה המעניינת צעירים.

אבל כעת נראה שגם המיתוג הצעיר של האפליקציה עומד להיעלם. קלי ג'נר (באפליקציה Kylizzlemynizzl), בת למשפחת קרדשיאן ואחת מאושיות הרשת הפופולריות בעולם, צייצה ל-24.5 מיליון עוקביה בטוויטר "אז עוד מישהו לא פותח כבר את סנאפצ'ט? או שזה רק אני... אוי זה כל כך עצוב". בציוץ אחר כך כתבה "עדיין אוהבת אתכם סנאפ... האהבה הראשונה שלי".

מעבר לעובדה שדעתה של ג'נר משפיעה על צעירים רבים, היא הייתה אחת המשפיעניות הראשונות של סנאפצ'ט. באינסטגרם, לשם השוואה, יש לה 104 מיליון עוקבים. ג'נר מקפידה לעדכן בתדירות גבוהה את מיליוני העוקבים שלה בכל הרשתות החברתיות, ואם היא רואה ירידה בפעילות העוקבים שלה בפלטפורמה, זה סימן רע מאוד לסנאפ, חברת האם של סנאפצ'ט.

קיילי ג'נר סנאפצ'ט ציוץ. צילום מסך
קיילי ג'נר סנאפצ'ט ציוץ/צילום מסך

ג'נר היא לא עוד משתמשת בסנאפצ'ט, אלא גם חברה בעבר לחברה במסגרת עסקיה. בשנה שעברה היא שיתפה פעולה עם סנאפ כדי לשדר תוכן ייחודי בפלטפורמה וקראה לפורמט "תשאלו את קלי". לסנאפצ'ט יש בעיה קשה בשמירת המשפיענים האלה, שפשוט נוטשים את הפלטפורמה לטובת אינסטגרם, לה יותר עוקבים והיא גם מספקת מידע סטטיסטי על הפוסטים והעוקבים.

לאחרונה חוטפת סנאפצ'ט אש מהמשתמשים הוותיקים והנאמנים, על כך שהיא שינתה לרעה את העיצוב של האפליקציה. עצומה שנפתחה על ידי המשתמשים הגיעה ל-1.2 מיליון חתימות וקראה לחברה להחזיר את העיצוב הישן במקום החדש. נראה שגם ג'נר לא אוהדת את העיצוב החדש: "רק רואה את הסנאפצ'ט החדש. אני לא יודעת איך אני מרגישה לגבי זה! מה אתם חושבים?", היא כתבה.

ייתכן שהעוקבים של ג'נר כבר לא נמצאים בסנאפצ'ט, אבל החברה דיווחה בתחילת החודש כי כמות המשתמשים היומיים עלתה בחמישה אחוזים ברבעון האחרון של שנת 2017. עם זאת, זה עדיין לא סימן טוב שכמות גדולה יחסית של מפורסמים זונחים את אפליקציה.

בעקבות הציוץ הקטלני, מדווחים כלי התקשורת בעולם כי המניה של החברה צנחה ואף טוענים כי הציוץ הזה של ג'נר מחק 1.7 מיליארד דולר משווי החברה.
>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קיילי ג'נר סנאפצ'ט ציוץ. צילום מסך
קיילי ג'נר סנאפצ'ט ציוץ/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully