וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג חשפה הערב את מכשיר הדגל החדש גלקסי S9. כך הוא נראה

באירוע השקה ענקי שקיימה הערב בברצלונה חשפה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית את שני מכשירי הדגל החדשים שלה, וחשפה את מערך הצילום המשודרג המשובח ואימוג'י אישי כמו באייפון

צילום: מייקי לוי
סמסונג גלקסי S9. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי S9 החדש./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

חברת סמסונג הכריזה הערב, במסיבת העיתונאים עולמית שהתקיימה במסגרת תערוכת המובייל הענקית MWC 2018 בברצלונה, על שני מכשירי הדגל החדשים שלה, גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס. לדברי החברה, צמד המכשירים מצוידים במצלמה המתקדמת ביותר שהשיקה סמסונג אי-פעם.

גלקסי S9, והגרסה הבכירה שלו, מצוידים ברמקולים סטריאופוניים רבי עוצמה מבית AKG, המציעים סאונד היקפי נתמך ב-Dolby Atmos. לשני המכשירים צג Infinity חסר שוליים, כפי שראינו בדגם הקודם, גלקסי S8, ולגלקסי S9 פלוס מערך צילום כפול.

גלקסי S9 מגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ', קמור ברזולוציית 2K, עם פאנל Super AMOLED ויחס מסך 18.5:9. בלבו פועמת ערכת שבב מתקדמת מבית סמסונג, בטכנולוגיית 10 ננו-מטר, אך סמסונג לא חשפה את הדגם של השבב באירוע.

למכשיר ארבעה גיגה זיכרון RAM והוא מגיע בשלוש גרסאות: עם 64 גיגה לאחסון, 128 גיגה לאחסון ו-256 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD, עד 400 גיגה. יש לו מצלמה האחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. את כל העסק מפעילה סוללה בקיבולת 3,000 מיליאמפר-שעה.

לגלקסי S9 פלוס מסך בגודל 6.2 אינץ', קמור ברזולוציית 2K, עם פאנל Super AMOLED ויחס מסך 18.5:9.הוא מצויד באותה ערכת שבב לצד שישה גיגה זיכרון RAM. גם לדגם הזה שלוש גרסאות נפח אחסון: 64 גיגה לאחסון, 128 גיגה לאחסון ו-256 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD, עד 400 גיגה.

למכשיר מערך צילום אחורי כפול, חיישן אחד עם זווית רחבה ופיקסלים כפולים של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 12 מגה פיקסל, המשמש לזום. גם בגרסה הבכירה המצלמה הקדמית של 8 מגה פיקסל.הסוללה של הגרסה הבכירה גדולה יותר ומציעה קיבולת של 3,500 מיליאמפר-שעה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סמסונג גלקסי S9. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
המסך המוכר של סמסונג. גלקסי S9./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

שני המכשירים עמידים בפני מים ואבק בתקן IP68, המחמיר, ולשניהם טעינה אלחוטית מהירה. כמו כן, שני המכשירים תומכים באמצעי זיהוי ביומטרי: קשתית העין, טביעת אצבע וזיהוי פנים. בנוסף, במכשירים החדשים תוכלו להגדיר טביעות אצבע שונות לתיקיה מאובטחת, ולהוסיף שכבת אבטחה נוספת .

לדברי ראש חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקה,די ג'יי קו (DJ Koh), "אופן השימוש שלנו בסמארטפונים השתנה במקביל להתפתחות התקשורת וההבעה העצמית. המצלמה של הגלקסי S9 עוצבה מחדש, כך שהמכשירים מאפשרים צילום של תמונות וסרטונים בכל מקום".

סמסונג גלקסי S9. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S9/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

מצלמה אפילו טובה יותר

כצפוי, העיצוב של הגלקסי החדש דומה מאוד לדגם הקודם, והשדרוג המשמעותי ביותר הוא במערך הצילום. לשני המכשירים חיישן Super Speed Dual Pixel, שלדברי החברה מספק את התמונה האיכותית ביותר היום במכשירי סמארטפון.

פיצ'ר נוסף שתמצאו במצלמה הוא Super Slow Motion, המאפשר ליצור וידיאו דינמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה, מהיר יותר ממה שהעין מסוגלת לתפוס. לשני המכשירים זיהוי תנועה אוטומטי, המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע, מתוך 35 אפשרויות זמינות, או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop).

כפי שכבר התרגלנו לקבל מסמסונג, המצלמה מספקת תמונות איכותיות גם בתנאי התאורה המאתגרים ביותר. במכשירים החדשים שולבה טכנולוגיה שפועלת באופן דומה לפעולתה של קשתית העין האנושית. הצמצם הכפול של סמסונג מתרחב ומתכווץ ומסוגל להציע טווח של מפתח צמצם מ-f1.5 ל-f2.4. הצמצם הדינמי מאפשר להכניס את כמות האור הנדרשת להגיע לצילום אופטימלי ולשמור על החדות.

סמסונג גלקסי S9. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
גם לסמסונג יש פיצ'ר דומה לאנימוג'י של אפל./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

בדומה לפיצ'ר האנימוג'י של אפל, ממשק הצילום בגלקסי S9 מאפשר יצירת אימוג'י אישי מונפש, שעושה שימוש באלגוריתם למידת מכונה מבוסס נתונים המנתח תמונה דו-ממדית וממפה כמאה מאפייני פנים על מנת ליצור מודל תלת-ממד, המשקף ומחקה הבעות ומספק התאמה אישית אמיתית. ניתן לשתף את האימוג'ים האישיים המונפשים של סמסונג עם מגוון סטיקרים בפורמט AGIF סטנדרטי, גם עם פלטפורמות מסרים מצד שלישי.

גם הפעם סמסונג לא שכחה לשלב את העוזרת הווירטואלית ביקסבי ישירות לתוך הממשק. העוזרת האישית של סמסונג מציעה טכנולוגיות מציאות מרובדת (AR) ולמידה עמוקה בשילוב עם המצלמה, ומספקת מידע וסיוע על סביבת המשתמש. מבין אפשרויות העזרה שמציעה ביקסבי, תרגום שפות בזמן אמת, איתור מידע על הסביבה, קניות מקוונות של מוצרים שנצפו בחיים האמיתיים, ומידע על צריכת קלוריות. לרוע המזל, ביקסבי אינה זמינה בעברית.

גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס יהיו זמינים לרכישה בעולם החל מתאריך 16 במרץ בצבעים שחור-חצות, אפור-טיטניום, כחול-אלמוג וגוון חדש - סגול-לילך. ההשקה של המכשיר בישראל תתקיים בתאריך 11 במרץ וככל הנראה הוא יחל להימכר כמה ימים לאחר מכן. המחיר של המכשיר בישראל טרם נקבע אך להערכתנו הוא יעלה 3,800 לדגם הפלוס ו-3,300 לגלקסי S9 הרגיל, בדומה למחירי השקה בשנים קודמות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גילוי נאות: הכותב הינו אורח של חברת סמסונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully