וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר ירד: מכשירי הדגל הכי שווים זולים עכשיו במאות שקלים

6.3.2018 / 8:47

גלקסי S8, אייפון X, אייפון 8, גלקסי נוט 8 ו-LG V30 הם מכשירי הדגל של השנה החולפת, ועם תחילת עונת ההשקות של 2018 המחיר הרשמי שלהם בישראל ירד משמעותית

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: LG V30, ירד מתחת לרף 3,000 השקלים)

תערוכת המובייל הגדולה MWC בברצלונה הסתיימה, ואנחנו נמצאים כעת בעיצומה של עונת ההשקות. הראשונה לפתוח את העונה הייתה סמסונג עם גלקסי S9 ואחיו הגדול S9 פלוס. אחרי הגיעו נוקיה וסוני להציג את מכשירי הדגל החדשים שלהן לשנת 2018 והחודש אנחנו צפויים לראות את וואווי P20 ואולי במהלך חודש מאי נזכה לראות את G7 של LG. ההכרזות על סמארטפונים חדשים מביאות עימן גם בשורה צרכנית בדמות ירידת מחירים, במיוחד של מכשירי הדגל המוחלפים שהגיע זמנם לפנות את המדפים. העניין הוא שהם עדיין מציעים מפרט מצויין שיהיה רלוונטי לשנים הקרובות, אלה המכשירים שהיו משתלמים לפני ירידת המחיר והפכו למשתלמים עוד יותר.

סמסונג גלקסי S8

ביום ראשון, 11 במרץ, יושק בישראל מכשיר הדגל החדש של הענקית הדרום קוריאנית, אך גלקסי S8 הוא עדיין אחד האנדרואידים המשובחים שיש לשוק להציע. ההבדלים בין מכשיר הדגל הפורש ל-S9, מהתרשמות ראשונית, הם יחסית קטנים כך שניתן להשיג אותו כיום במחיר של מכשיר ביניים יוקרתי. S8 מגיע עם מסך "אינסופי" בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית QHD, פאנל מסוג Super Amoled וציפוי זכוכית גורילה 5. בפנים ניתן למצוא את ערכת השבבים 8895 Exynos של החברה, 4 גיגה זיכרון RAM ואפשרות להרחבת הזיכרון. מצלמת ה-12 מגה פיקסל של ה-S8 זהה לזו של ה-S7 ופחות טובה מהמצלמה המשופרת עם הצמצם הדינמי של ה-S9, אך היא עדיין אחת הטובות בשוק. המכשיר עלה ביום ההשקה 3,299 שקלים ביבוא רשמי וכיום מחירו ביבוא רשמי עומד על 2,499 שקלים.

[לסקירה המלאה]

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
סמסונג גלקסי S8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

סמסונג גלקסי נוט 8

פאבלט בדגל של סמסונג הוא הסמארטפון הקרבי של סמסונג, המיועד לעבודה מאומצת. נוט 8 מגיע עם מסך "אינסופי" בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית QHD, פאנל מסוג Super Amoled וציפוי זכוכית גורילה 5. המפרט שלו יחסית זהה למפרט של גלקסי S8, והוא מגיע עם מעבד זהה (Exynos 8895) אך לעומת ה-S8, הוא מצויד בשישה גיגה זיכרון RAM. בגב המכשיר מערך צילום כפול של 12 מגה פיקסל עם פיקסלים בגודל 1.4 מיקרון וטכנולוגיית הפיקסל הכפול, וחיישן נוסף רגיל של 12 מגה פיקסל. המצלמה מאפשרת זום אופטי פי שניים וצילום עומק (אפקט הבוקה). הנוט 8 מגיע עם העט החכם S-Pen, לכתיבת מיילים, ציור ועוד. במועד ההשקה מחירו עמד בישראל על 3,999 שקלים וכיום הוא נמכר ביבוא רשמי תמורת 3,499 שקלים. המכשיר הזה, כאמור, מיועד יותר לעבודה ופחות לפנאי, ובשל גודלו קשה לעבוד איתו ביד אחת בלבד.

[לסקירה המלאה]

סמסונג גלקסי נוט 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי נוט 8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אייפון 8

מהרגע שהושק, בחודש ספטמבר 2017, היה אייפון 8 מקופח. יחד איתו הוצג על הבמה במטה של אפל אייפון X וגנב את כל תשומת הלב. עם זאת, לאייפון X חסרונות רבים של מוצר דור 1 ואייפון 8 לעומתו הוא הרבה יותר מוכר ומהודק. לאייפון 8 מסך בגודל 4.7 אינץ' עם זכוכית מחוזקת בציפוי oleophobic נגד שריטות. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים A11 Bionic ובגבו מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8. הוא תומך בטעינה אלחוטית וההבדלים בינו לבין אייפון 7 די משמעותיים: כוח עיבוד משופר, מצלמה משופרת, צבעי המסך משופרים והוא מצויד בטעינה אלחוטית. מחירו במועד ההשקה היה 3,389 שקלים ואילו היום תוכלו לרכוש אותו ביבוא רשמי תמורת 3099 שקלים.

[לסקירה המלאה]

אייפון 8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון 8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אייפון X

כשאייפון עשר הגיע לחנויות, כמות ההזמנות המוקדמות הייתה בשמיים ועלה אפילו חשש שהמלאי יגמר ולא יהיה ניתן לרכוש אותו בחודשים הראשונים, אך לא כך הדבר ולמרות ההתראות החוזרות והנשנות, יש ממנו מספיק לכולם. מכשיר הדגל של אפל מגיע עם מסך נטול שוליים, למעט הבליטה בחלקו העליון בגודל 5.8 אינץ' עם ציפוי זכוכית oleophobic וטווח צבעים רחב. בפנים הוא מגיע עם ערכת השבבים A11 Bionic, זהה לשל אייפון 8 אך הוא מגיע יותר זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון ללא אפשרות הרחבה. מערך הצילום האחורי כולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ו-12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4. המצלמה מאפשרת זום אופטי פי שניים וביום ההשקה הוא היה האייפון היקר ביותר שיצא עד היום. מחירו של הדגם הזול עמד על 4,899 שקלים בישראל ואילו היום מחירו 4,480 שקלים ביבוא רשמי. לטעמנו, עדיין יקר מדי בשביל מה שהוא מציע.

[לסקירה המלאה]

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

LG V30

חברת LG השיקה בדצמבר האחרון בישראל את פאבלט הדגל V30 ומאז הספיקה להודיע כי היא מפסיקה לשחרר כמה סמארטפונים מדי שנה. מכשיר מולטימדיה העדכני הזה מגיע עם מסך P-OLED בגודל 6.0 אינץ' ברזולוציית QHD וציפוי זכוכית גורילה 5. המכשיר מצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 835, לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון. יש לו מעבד שמע המספק איכות אודיו משופרת, המורגשת בעיקר בשימוש באוזניות. בגבו מערך צילום כפול, הכולל חיישן עם עדשה רגילה של 16 מגה פיקסל ומפתח צמצם נמוך של f/1.6 וחיישן נוסף של 13 מגה פיקסל עם עדשה רחבה. למרות מערך הצילום המתקדם, על הנייר, בפועל התאכזבנו מהתמונות של המכשיר בתנאי תאורה מאתגרים. אך עם זאת, V30 הוא עדיין המכשיר הטוב ביותר שיש לחברת LG להציע כיום ומחירו ירד מ-3,399 שקלים ביום ההשקה ל-2,999 שקלים ביבוא רשמי.

[לסקירה המלאה]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

LG V30. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG V30./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully